کد خبر : 32379
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 جولای 2015 - 14:57
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای با وجود هرگونه مشکلات به یزیدیان زمان لبیک نخواهیم گفت بسته هستند

با وجود هرگونه مشکلات به یزیدیان زمان لبیک نخواهیم گفت

با وجود هرگونه مشکلات به یزیدیان زمان لبیک نخواهیم گفت

به گزارش اهروصال به نقل از انعکاس بناب، سردار کریمیان در جمع رزمندگان بنابی با بیان اینکه ملت ایران در همه صحنه های نبرد جان فشانی کرده است، گفت: بر خلاف تفکر و اندیشه استکبار جهانی، ملت ایران در همه برهه های حساس از آرمانها و ارزشهای اسلامی خود به خوبی دفاع کرده اند. وی

به گزارش اهروصال به نقل از انعکاس بناب، سردار کریمیان در جمع رزمندگان بنابی با بیان اینکه ملت ایران در همه صحنه های نبرد جان فشانی کرده است، گفت: بر خلاف تفکر و اندیشه استکبار جهانی، ملت ایران در همه برهه های حساس از آرمانها و ارزشهای اسلامی خود به خوبی دفاع کرده اند.

وی افزود: ملت ایران همیشه و در همه صحنه ها با احساس مسئولیت کامل در جهت ادای دین و لبیک گویی به حسین زمان در مقابل توطئه ها ایستاده است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به تذکرات و هشدارهای رهبری در خصوص توطئه های دشمن، گفت: ملت ایران ۸ سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشت اما باز دشمن دست از ایران بر نداشت، تهاجم فرهنگی را شروع کردند و رهبری با شناخت کامل هشدار داد اما متاسفانه مسئولان متوجه نشدند، دوباره رهبری هشدار دادند قتل عام فرهنگی و یا شبی خون فرهنگی، متاسفانه باز برخی متوجه شدند اما باز برخی نفهمیدند.

سردار کریمیان در عین حال هشدار داد: هم اکنون امروز دشمن باورهای دینی مردم را هدف قرار داده است که باید هوشیار و دقیق باشیم.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با تمامی ابزار تلاش می کند انقلاب اسلامی را مهار کند، گفت: هر چند برخی ها فکر می کنند که ملت ایران خسته شده است، اما باید بدانند با وجود هر گونه مشکلات، به یزیدیان زمان لبیک نخواهیم گفت.

فرمانده سپاه همیشه پیروز عاشورا، به بصیرت در جنگ نرم تاکید کرد و گفت: در جنگ نرم بصیرت چراغ راه هدایت است، بصیرت همانند نقشه راه همه راه ها را برای ما ترسیم کرده است و اگر کسی در این جنگ در خواب غفلت باشد مقصر ما نیستیم.

این مقام فرماندهی در استان آذربایان شرقی در بخش دیگر سخنان خود، هدف جنایتهای داعش در منطقه از بین بردن حکومت شیعه است، عنوان کرد: هدف داعش خود سوریه و عراق نیست بلکه بر اساس عقلی و تحلیل کارشناسان، داعش صرفاً برای از بین بردن حکومت شیعه به وجود آمده است.

سردار کریمیان در خاتمه با بیان اینکه رهنمودها و تفکرات مقام معظم رهبری جهان شیعه را بیمه کرده است، عنوان کرد: هم زمان با جنگ نرم در حال جنگ نظامی هم با دشمن هستیم و اصلی ترین کاری که ایران در عراق و سوریه انجام داده است پیاده سازی بسیج مردمی بوده است.

گفتنی است، بعد از سخنرانی همرزم شهید باکری، رزمندگان بنابی در ضیافت افطاری که سپاه تدارک دیده بود شرکت کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.