کد خبر : 32072
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 جولای 2015 - 10:35
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای با بیداری اسلامی جهان به اعمال و افکار پلید صهیونیزم پی برده است بسته هستند

با بیداری اسلامی جهان به اعمال و افکار پلید صهیونیزم پی برده است

با بیداری اسلامی جهان به اعمال و افکار پلید صهیونیزم پی برده است

حجت الاسلام رستم ممی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال با اشاره به آیه ه ۸۲ سوره مائده " لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النّاسِ عَداوَهً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیهُودَ وَ الَّذینَ أَشْرَکُوا" «هر آینه یهود و مشرکان را دشمن ترین مردم نسبت به مومنان خواهی یافت»  اظهار داشت: دشمنی

حجت الاسلام رستم ممی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال با اشاره به آیه ه ۸۲ سوره مائده " لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النّاسِ عَداوَهً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیهُودَ وَ الَّذینَ أَشْرَکُوا" «هر آینه یهود و مشرکان را دشمن ترین مردم نسبت به مومنان خواهی یافت»

 اظهار داشت: دشمنی و عداوت صهیونیزم با مسلمانان و آزادی خواهان جهان امری کاملا بدیهی است و بخاطر برتری طلبی که دارند همواره سعی داشته اند تا با پیروی از امیال نفسانی خویش سدی در مقابل آزادی و ترقی بشریت باشند.

وی افزود: به همین خاطر است که صهیونیزم (اسراییل غاصب) در تمام صحنه های بشری حضور ناخوانده ای داشته و مرتکب جنایات سنگین گردیده است. بعنوان مثال می توان به نسل کشی ها، غصب سرزمینها، حمایت و پشتیبانی از گروههای تروریستی و هزاران کثافت کاری که از آثار وجود نحس این غده سرطانی می باشد نام برد.

ممی زاده ادامه داد: الحمد لله با بیداری اسلامی که در حال شکل گیری است و جهان به اعمال و افکار پلید این غده سرطانی پی برده است، تاریخ مصرف اسراییل گذشته است و باید به زباله دان تاریخ بپیوندد.

وی ابراز داشت: اما در ماه مبارک رمضان تمام ملتها و وجدانهای بیدار دنیا پس از عبادت و تهذیب نفس یک ماهه به یکی از تکالیف دینی و وجدانی خویش عمل می نمایند که آن هم برائت از استکبار جهانی (آمریکا و اسراییل) و حمایت از مظلومان عالم ،مخصوصا مسلمانان فلسطین می باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که فرموده: "روز قدس یک روز جهانی است" گفت: روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابله ملتهایی است که در زیر فشار ظلم ‌آمریکا و غیر آمریکا بودند، در مقابل ابرقدرتهاست. روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین، و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند. روزی ‌است ‌که بین منافقین و متعهدین امتیاز خواهد شد. متعهدین ‌این روز را روز قدس می‌دانند و عمل می‌کنند به آنچه باید بکنند و منافقین، آنهایی ‌که با ابرقدرت‌ها در زیر پرده آشنایی دارند و با اسرائیل دوستی، در ‌این روز بی‌تفاوت هستند، یا ملت‌ها را نمی‌گذارند ‌که تظاهر کنند روز قدس، روزى است که باید سرنوشت ملتهاى مستضعف معلوم شود باید ملتهاى مستضعف اعلام وجود بکنند در مقابل مستکبرین، باید همان‏طور که ایران قیام کرد، و دماغ مستکبرین را به خاک مالید، و خواهد مالید، تمام ملتها قیام کنند، و این جرثومه‏هاى فساد را به زباله‏دانها بریزند.

ممی زاده عنوان داشت: در آخر اینکه حضرت امام (ره) فرمودند: "روز قدس، روزی است که باید جامعه مسلمین همه اظهار وجود بکنند و هشدار بدهند به ابرقدرتها و به این تفاله‌هایی که مانده است از آنها، چه در ایران و چه در سایر جاها".

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.