کد خبر : 31933
تاریخ انتشار : شنبه 4 جولای 2015 - 15:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رانندگان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه تجمع کردند بسته هستند

رانندگان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه تجمع کردند

رانندگان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه تجمع کردند

رانندگان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه به‌دلیل وجود برخی مشکلات صنفی امروز تجمع کردند. به گزارش اهروصال به نقل از مهر، تجمع رانندگان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه از ساعت ۱۰ صبح امروز برای بیان مشکلات صنفی و در مقابل استانداری برگزار شد. مسعود نصرتی یکی از رانندگان حاضر در این تجمع اظهار داشت: پرداخت مطالبات رانندگان از سوی





رانندگان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه به‌دلیل وجود برخی مشکلات صنفی امروز تجمع کردند.

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، تجمع رانندگان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه از ساعت ۱۰ صبح امروز برای بیان مشکلات صنفی و در مقابل استانداری برگزار شد.

مسعود نصرتی یکی از رانندگان حاضر در این تجمع اظهار داشت: پرداخت مطالبات رانندگان از سوی سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه نخستین موضوع مطرح شده از سوی این گروه است که سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه باید یارانه بلیط معوق را پرداخت کند.

وی دریافت ماهنامه ۱۵۰هزار تومان حق شارژ از هر اتوبوس و عدم ارائه خدمات بابت این هزینه از سوی شرکت‌های پیمانکار اتوبوسرانی، نبود وسایل ضروری برای اتوبوس‌ها همچون جک، زاپاس و آچرچرخ به‌دلیل فروش جداگانه این ابزار، بیمه نبودن رانندگان، نبود خدمات رفاهی مناسب و تعمیرگاه سیار مجهز و غیره را از جمله سایر مشکلات این صنف در کرمانشاه بیان کرد.

وی افزود: البته عدم پرداخت یارانه رانندگان مطالبه اصلی این صنف است که سالیانه حدود ۱۰۰ میلیون ریال یارانه بلیت باید به رانندگان پرداخت شود که در سال گذشته در دو مرحله ۲۲میلیون ریال به رانندگان پرداخت شده است.

این راننده گفت: مجموعه این مشکلات سبب شده مردم رضایت کافی از سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه نداشته باشند که بهبود وضعیت رانندگان و نحوه سرویس‌دهی اتوبوس‌ها در گرو رفع این مشکلات قرار دارد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه نیز در این رابطه با بیان اینکه یارانه رانندگان اتوبوس در سال گذشته پرداخت شده است، اظهار داشت که تجمع امروز برای دریافت یارانه بلیت در سال جاری بوده است.

قدرت‌الله فعلی از عدم واریز یارانه بلیط در سال‌ جدید از سوی دولت خبرداد.

انتهای پیام /


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.