کد خبر : 31920
تاریخ انتشار : شنبه 4 جولای 2015 - 14:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آیت‌الله سبحانی: مسلمانان با وحدت توطئه‌های شوم غرب را به خودشان برگردانند بسته هستند

آیت‌الله سبحانی: مسلمانان با وحدت توطئه‌های شوم غرب را به خودشان برگردانند

آیت‌الله سبحانی: مسلمانان با وحدت توطئه‌های شوم غرب را به خودشان برگردانند

آیت‌الله سبحانی با اشاره به ایجاد گروه‌های تکفیری توسط غربی‌ها گفت: مسلمانان باید با «وحدت» در برابر غرب ایستادگی کنند و بلایی که غرب برای آن‌ها ایجاد کرد، به‌سوی خودشان برگردانند. به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم ، آیت‌الله جعفر سبحانی ظهر امروز در سلسله مباحث تفسیر قرآن کریم که در مدرسه علمیه حجتیه





آیت‌الله سبحانی با اشاره به ایجاد گروه‌های تکفیری توسط غربی‌ها گفت: مسلمانان باید با «وحدت» در برابر غرب ایستادگی کنند و بلایی که غرب برای آن‌ها ایجاد کرد، به‌سوی خودشان برگردانند.

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم ، آیت‌الله جعفر سبحانی ظهر امروز در سلسله مباحث تفسیر قرآن کریم که در مدرسه علمیه حجتیه قم برگزار شد، اظهار داشت: پیامبران برای دعوت مردم به‌سوی خداوند و توحید از شمشیر و زور استفاده نکردند بلکه با منطق آن‌ها را به سوی حق دعوت کردند.

آیت‌الله سبحانی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم افزود: انبیاء کتاب و میزان داشتند و به این وسیله قسط و عدل را میان مردم ایجاد کردند، رسول خدا در مدینه گروه‌های تبلیغی را میان مردم فرستاد تا با استدلال مردم را با توحید آشنا کنند.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: پیامبر اسلام(ص) در همه حال سعی می‌کرد که با منطق مردم را به سوی اسلام دعوت کند اما گاهی لازم می‌شد تا با برخی قبایل برخورد کند، رسول خدا ۴۰ مبلغ قرآنی را برای هدایت قبیله‌ای عرب فرستاد که توسط آن‌ها کشته شدند و رسول خدا تصمیم گرفت که با آن‌ها برخورد کند.

وی با تاکید بر لزوم استواری بر عهد و پیمان تصریح کرد: پیمان‌شکنی تبعات زیادی را به‌همراه دارد؛ در زمان پیامبر اسلام(ص) قبایلی که دست به پیمان‌شکنی زدند گرفتار مشکلات و بلاهای زیاد و گرفتار سختی و رنج در زندگی خویش شدند.

آیت‌الله سبحانی با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان، ماه با برکتی است که خواب انسان هم در آن عبادت است، انسان باید تلاش کند که بهره‌های خوبی از این ماه ببرد و توشه خوبی برای خویش تهیه کند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: افرادی که بشارت بهشت را به دیگران می‌دهند، باید چهره بشاش و نورانی داشته باشند و هنگامی که در مورد جهنم صحبت می‌کنند باید چهره آن‌ها غمگین و ناراحت باشد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به ایجاد گروه‌های تکفیری توسط غربی‌ها گفت: مسلمانان باید با وحدت در برابر غرب ایستادگی کنند و بلایی که غرب برای آن‌ها ایجاد کرد، به‌سوی خودشان برگردانند و غربی‌ها گرفتار این بلا شوند.

انتهای پیام/ آ


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.