کد خبر : 3183
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 ژانویه 2015 - 13:31
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عملکرد ما در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در استان مطلوب نیست بسته هستند

عملکرد ما در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در استان مطلوب نیست

عملکرد ما در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در استان مطلوب نیست

به گزارش اهروصال به نقل از آناج، سردار کریمیان در نشست مسوولان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر  شهرستان های استان با بیان اینکه از عملکرد خود به عنوان دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خرسند نیستم، اظهار کرد: باید عملکرد خود را در حوزه امر به معروف

به گزارش اهروصال به نقل از آناج، سردار کریمیان در نشست مسوولان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر  شهرستان های استان با بیان اینکه از عملکرد خود به عنوان دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خرسند نیستم، اظهار کرد: باید عملکرد خود را در حوزه امر به معروف ونهی از منکر بررسی کنیم و راهکاری اساسی و کاربردی برای به نتیجه رسیدن در این حوزه برسیم.
 
وی حجم زیاد ماموریت های حوزه امر به معروف و نهی از منکر  و نبود عناصر اجرایی کافی را از عوامل عمده سد راه امر به معروف و نهی از منکر دانس و خاطرنشان کرد: باید مسوولان و عوامل اجرایی نسبت به  مسوولیت امر به معروف و نهی از منکر، کاملا توجیه شوند.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت و توانمندی استان برای ترویج امر به معروف ونهی از منکر در جا معه بهره ببریم، اعلام کرد: باید ظرفیت های موجود جامعه برای ترویج این فریضه الهی شناسایی شود برای رسیدن به خروجی برنامه ریزی و سازماندهی کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان افزود: اقداماتی که در راستای ترویج امر به معروف ونهی از منکر در جامعه اجرایی می شود، باید نخست آسیب شناسی شود و بر مبنای ظرفیت ها این اقدامات را باید سازماندهی و در نهایت اجرایی کنیم و باید بر اساس مقتضیات زمانی ومکانی این  راهکارها را عملی کنیم.

وی با بیان اینکه  نیاز به کار کارشناسی و تخصصی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر احساس می شود، متذکر شد: باید از ظرفیت های کارشناسی و  دیدگاه خبرگان در این حوزه بهره ببریم.
 
کریمیان با تاکید بر اینکه باید بین مردم ومسوولان اجرایی فریضه امر به معروف و نهی از منکر تعاملی سازنده رخ دهد، گفت: باید از ظرفیت مدارس برای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر بهره ببریم چرا که دانش آموزان تاثیرگذارترین قشر جامعه در آینده این کشور هستند.
 
روزمرگی و کارزدگی، آفت اصلی مدیران امروز است

وی همچنین به ضرورت رعایت فریضه امر به معروف و نهی از منکر از سوی مربیان و معلمان تاکید کرد و افزود: متاسفانه در دنیای کنونی، اکثر مدیران دچار آفت روزمرگی و کارزدگی شده اند، بنابراین مدیران باید بیشتر از هر چیز خود را با بدنه سازمان وفق دهند و در تمامی دستگاه های اجرایی فریضه امر به معروف و نهی از منکر نخست باید از سوی مدیرن رعایت شود.

اعتراف می کنیم دشمن در جنگ نرم موفق بوده است

وی با تاکید بر اینکه فریضه امر به معروف ونهی از منکر کاربردی ترین سلاح در مقابله با جنگ نرم دشمن است، تصریح کرد: دشمن با استفاده از ابزار و سلاح فضای مجازی و عملیات روانی موفقیت هایی در جنگ نرم کسب کرده است و نباید این واقعیت را کتمان کنیم باید طبق این واقعیت ها برنامه  ریزی کنیم و با فراهم کردن زیرساخت های سلاح امر به معروف و نهی از منکر  با توطئه دشمنان مبارزه کنیم.

ضرورت ایجاد جبهه فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمن

وی با تاکید بر اینکه باید در خصوص اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر تمامی سازمان ها تعامل داشته باشند و دارای برنامه ریزی و طرح جامع باشند، گفت:  نباید در عمل به این فریضه الهی، جزیره ای عمل کنیم و باید همان جبهه فرهنگی مد نظر رهبر معظم انقلاب را تشکیل دهیم.
 
فرمانده سپاه عاشورا  در خاتمه اعلام کرد: برای مقابله  با جنگ نرم دشمن باید با تشکیل جبهه فرهنگی و مجهز شدن به سلاح انسجام و  وحدت  علیه جنگنرم دشمن مبارزه کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.