کد خبر : 3147
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 ژانویه 2015 - 22:18
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تراکتور هیچ‌وقت این همه جوان نبوده است/ مطمئن باشید در پایان فصل قهرمانیم/ همان “فردینی” می‌شوم که هواداران می‌خواهند! بسته هستند

تراکتور هیچ‌وقت این همه جوان نبوده است/ مطمئن باشید در پایان فصل قهرمانیم/ همان “فردینی” می‌شوم که هواداران می‌خواهند!

تراکتور هیچ‌وقت این همه جوان نبوده است/ مطمئن باشید در پایان فصل قهرمانیم/ همان “فردینی” می‌شوم که هواداران می‌خواهند!

به گزارش اهروصال، "فردین عابدینی" در خصوص قرارداد خود با تیم تراکتورسازی تبریز به خبرنگار ورزشی آناج گفت: امروز صحبت‌های خوبی با مسئولان تراکتورسازی داشتم و در نهایت قرارداد یک و نیم ساله را با این تیم امضا کردم. وی در خصوص بازگشت به تیم تراکتورسازی و شهرش تبریز گفت: از بازگشت به شهرم خیلی

به گزارش اهروصال، "فردین عابدینی" در خصوص قرارداد خود با تیم تراکتورسازی تبریز به خبرنگار ورزشی آناج گفت: امروز صحبت‌های خوبی با مسئولان تراکتورسازی داشتم و در نهایت قرارداد یک و نیم ساله را با این تیم امضا کردم.

وی در خصوص بازگشت به تیم تراکتورسازی و شهرش تبریز گفت: از بازگشت به شهرم خیلی خوشحالم. دلم هم می‌خواست که به تبریز برگردم و احساس خیلی خوبی ار حضور دوباره در تراکتورسازی دارم که زاید الوصف است و نمی‌توانم خوشحالیم را بیان کنم.

عابدینی در مورد علت فسخ قرارداد با مس کرمان نیز اظهار داشت: اول فصل دوست نداشتم به مس کرمان بروم چون به تبریز عادت دارم و با اصرار میثاقیان و چند نفر که واسطه کردند، بود که به این تیم رفتم. اما در تیم مس به من کم لطفی کردند و با توجه به مشکلاتی که به خاطر دوری از خانواده داشتم و همچنین وضعیت مس که احتمال حضور این تیم در لیگ برتر وجود نداشت، تصمیم گرفتم از مس جدا شوم.

وی در مورد کار با رسول خطیبی با اشاره به اینکه در مدت حضورش در گسترش فولاد نیز شاگرد خطیبی بوده است، خاطرنشان کرد: زمانی که در استقلال بودم آقای خطیبی تماس گرفتند و خواستند تا به تیم گسترش فولاد بیایم. من هم با کمال میل این پیشنهاد را پذیرفتم و خیلی خوشحالم که بار دیگر مورد لطف خطیبی قرار گرفتم و امیدوارم لیاقت این را داشته باشم که بتوانم پاسخ این لطف بزرگی که خطیبی در حق من کرد را با بازی‌های خوب بدهم.

بازیکن جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص وضعیت تراکتورسازی و شانس قهرمانی این تیم نیز گفت: تراکتور امسال تیم بسیار خوبی دارد، امروز نیز که به تمرین این تیم رفتم همه بازیکنان از اردوهایی که در تعطیلات نیم فصل داشتند، اظهار رضایت می‌کردند.

وی ادامه داد: تراکتور را هیچ موقع با این همه بازیکن جوان و بومی ندیده‌اید. به نظرم خطیبی با جوان‌گرایی و بومی‌گرایی در گسترش فولاد، خودش را فدا کرد و خیلی خوشحالم که این کارش در تراکتورسازی جواب داده و تیمی که تراکتور الان دارد، مطمئن باشید آخر فصل قهرمان لیگ خواهد شد.

بازیکن بومی تراکتورسازی دیدار تیمش با ملوان را سخت دانسته و تاکید کرد: ملوان تیمی است که امسال برخلاف سال‌های گذشته وضعیت بسیار بدی دارد اما با این وجود در تعطیلات نیم فصل تیم خود را تقویت کرده و در نیم فصل دوم برای فرار از سقوط تلاش خواهد کرد.

وی اضافه کرد: بازی راحتی در لیگ نداریم و بازی با ملوان نیز سخت خواهد بود، چون این تیم وضعیت مناسبی ندارد و برای به دست آوردن امتیاز به آب و آتش خواهد زد که این کار را سخت خواهد کرد.

فردین عابدینی در پایان با تشکر دوباره از رسول خطیبی، خطاب به هواداران تراکتورسازی نیز گفت: از هواداران تراکتورسازی تشکر می‌کنم آن‌ها همیشه به من  لطف دارند. در دو سالی که در زمان قلعه‌نویی در این تیم بودم، خاطرات خوبی با آنها دارم. به هواداران این نوید را می‌دهم که بازی‌های دو سالِ پیش را برای تراکتور تکرار کنم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا همان فردینی بشوم که آنها می‌خواهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.