کد خبر : 31257
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 جولای 2015 - 10:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بهره برداری از پروژه آبرسانی به ۳ روستای هوراند بسته هستند

بهره برداری از پروژه آبرسانی به ۳ روستای هوراند

بهره برداری از پروژه آبرسانی به ۳ روستای هوراند

علی صفرعلیزاده در گفت وگو با خبرنگار اهروصال، با اشاره به اینکه بهسازی چشمه ها در روستاهای شهرستان اهر انجام شده، گفت: آب چشمه ۱۲ روستای این شهرستان بهسازی شده است. وی با تاکید بر اینکه کیفیت آب تنها در یکی از روستای شهرستان اهر کاهش یافته بود، افزود: با توجه به بارش های امسال

علی صفرعلیزاده در گفت وگو با خبرنگار اهروصال، با اشاره به اینکه بهسازی چشمه ها در روستاهای شهرستان اهر انجام شده، گفت: آب چشمه ۱۲ روستای این شهرستان بهسازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه کیفیت آب تنها در یکی از روستای شهرستان اهر کاهش یافته بود، افزود: با توجه به بارش های امسال هیچگونه مشکل آبی در این شهرستان بوجود نیامد و تنها مشکل کیفیت آب روستای نقاره کوب بود که با نصب آب شیرین کن رفع شد.

صفرعلیزاده به اقدامات صورت گرفته در خصوص آبرسانی به روستاهای شهرستان هوراند نیز اشاره و تصریح کرد: در روستاهای قره قیه، شکرلو، عزیزلو و مردلو مهندسی مجدد پمپ انجام شده که با افزایش آب مواجه شده است.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان اهر ادامه داد: مشکل آب روستای حوری درق نیز رفع شده و به محض تامین اعتبار پروژه آبرسانی به ۳ روستای شهرستان هوراند امسال افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه از ۱۰۳ روستای شهرستان هوراند فقط ۴۳ روستای این شهرستان از آب لوله کشی برخوردار هستند، گفت: از سه ماهه پایانی سال ۹۳ تاکنون ۱۰ روستا از آب شرب بهره مند شدند ولی متاسفانه آب ۶۰ روستا به علت صعب العبور بودن فاقد هرگونه امکانات زیربنایی از جمله آب و برق و تلفن و راه دسترسی مناسب هستند.

صفرعلیزاده اضافه کرد: این تعداد روستاهای باقی مانده در قدم اول بایستی از راه ارتباطی مناسبی برخوردار شوند تا با تامین اعتبارات لازم هیچ یک از آنها بدون آب لوله کشی مناسب آب باقی نمانند.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان اهر در پایان ابراز داشت: مسافتی که بین شهرستان های اهر و هوراند وجود دارد زیاد است و بهترین راه حل برای کاستن از مشکلات آب و فاضلاب روستاهای هوراند، ایجاد اداره آب و فاضلاب روستایی در شهرستان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.