کد خبر : 30954
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 ژوئن 2015 - 2:40
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی وظیفه مسئولان است/ وجود آسیب های اجتماعی نشانگر بیماری در جامعه است بسته هستند

پیشگیری از آسیب های اجتماعی وظیفه مسئولان است/ وجود آسیب های اجتماعی نشانگر بیماری در جامعه است

پیشگیری از آسیب های اجتماعی وظیفه مسئولان است/ وجود آسیب های اجتماعی نشانگر بیماری در جامعه است

به گزارش اهروصال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هریس پویا، حجت الاسلام احمدی امام جمعه هریس و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هریس  در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان هریس ضمن قبولی طاعات و عبادات سخنان خود را با طرح یک پرسش شروع کرد و گفت: در شهرستان ما باید چه کار انجام دهیم تا آسیب

به گزارش اهروصال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هریس پویا، حجت الاسلام احمدی امام جمعه هریس و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هریس  در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان هریس ضمن قبولی طاعات و عبادات سخنان خود را با طرح یک پرسش شروع کرد و گفت: در شهرستان ما باید چه کار انجام دهیم تا آسیب های اجتماعی کم شود و ضریب تحمل بالا رود  و اخلاق مداری حاکم شود.

حجت الاسلام احمدی به وجود برخی آسیب های اجتماعی  اشاره کرد و گفت: وجود آسیب های اجتماعی در واقع نشانگر وجود بیماری در جامعه است وباید برای درمان و رفع آنها تلاش کرد ،چون آسیب های اجتماعی در واقع روح و روان جامعه را نشانه می رود و امنیت اخلاقی را که مهم تر از اخلاق فیزیکی است به خطر می اندازد.

وی با اشاره به اینکه موفقیت در کاهش معضلات اجتماعی به مشارکت مردم بستگی دارد، تاکید کرد : به عنوان مثال بعد از زلزله  ۹۱ شهرداری پازل هایی در اختیار شهروندان قرار داد  با اینکه این موزاییک ها به صورت رایگان در اختیار آنها قرار گرفت و تنها چیدن نآنها بر عهده خودشان بود  اما  برخی از شهروندان ار این فرصت به نحو مطلوب استفاده نکردند  و این پازل ها هم اکنون در جلوی بعضی از خانه ها  بلا اسفاده مانده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هریس ماه رمضان عالی‌ترین و بهترین فرصت برای  بازسازی اخلاق دانست و بیان کرد:بزرگترین برکت ماه رمضان ضیافت الهی است و بندگان مومن خدا باید در این ماه از لحظه به لحظه فرصت مهمانی خدا در تمام امور زندگی بهره مند شوند و با توسل به آیات نورانی قرآن کریم و تدبر در آنها راه بندگی و عبودیت را به نحو مطلوب در این ماه طی نمایند.

امام جمعه هریس سلسله مراتب اخلاقی را مقدم بر مراتب اداری دانست و گفت: مقدم دانستن اخلاق اداری بر سلسله مراتب اداری و تحکیم فضای دوستی و الفت میان کارکنان و مدیران  ضروری است.

وی با تاکید بر ضرورت پیشگیری از آسیب های اجتماعی  گفت: مسئولان باید ضمن شناسایی آسیب های اجتماعی راهکارهایی برای برای پیشگیری از  این آسیب ها بیان کنند.

در ادامه ضمن بحث و تبادل نظر درباره مصوبات جلسه قبل حاضرین به بیان نقطه نظرات در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی خود پرداختند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.