کد خبر : 30836
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 جولای 2015 - 8:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دیدار اعضای شورای اداری با مسئولین و قضات دادگستری شهرستان اهر بسته هستند

دیدار اعضای شورای اداری با مسئولین و قضات دادگستری شهرستان اهر

دیدار اعضای شورای اداری با مسئولین و قضات دادگستری شهرستان اهر

به گزارش اهروصال، در این دیدار سید محمد عابدی فرماندار شهرستان اهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، اظهار داشت: خدمات رئیس دادگستری، دادستان و مجموعه قضات گرانقدر دادگستری در ایجاد امنیت پایدار شهرستان اهر ستودنی و قابل تقدیر است.    عابدی هدف از این بازدید را تبریک

به گزارش اهروصال، در این دیدار سید محمد عابدی فرماندار شهرستان اهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، اظهار داشت: خدمات رئیس دادگستری، دادستان و مجموعه قضات گرانقدر دادگستری در ایجاد امنیت پایدار شهرستان اهر ستودنی و قابل تقدیر است.   

عابدی هدف از این بازدید را تبریک هفته قوه قضائیه و تشکر و قدردانی از خدمات خالصانه و بی شائبه کلیه عوامل و کارکنان مجموعه قوه قضائیه  این شهرستان عنوان کرد.

وی با اشاره به شخصیت شهید دکتر بهشتی وی را یکی از برجسته ترین چهره های انقلاب دانست و بر گرامیداشت یاد و نام این شهید بزرگوار تاکید کرد.

فرماندار شهرستان اهر گفت: هر زمان که سخن از قوه قضائیه است همه افکار واذهان متوجه مسئله عدالت می شود و موضوع دیگری به این اندازه برجستگی ندارد.

عابدی همچنین گفت: سلامت اداری هر کشور وابسته به قوه قضائیه و دستگاه قضایی مسئول برقراری آن می باشد که در سالهای بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نیز این موضوع همیشه ساری و جاری بوده است.

حجت الاسلام نظری رئیس دادگستری شهرستان اهر نیز ضمن تشکر از حضور فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان به ارائه گزارشی از فعالیتها و وضعیت مجموعه دادگستری این شهرستان پرداخت.

وی افتخار دستگاه قضایی را تقدیم شهدایی همچون شهید بهشتی برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب برشمرد و افزود: امیدواریم همه ما رهروی راستین برای شهدای گرانقدر بخصوص شهید مظلوم آیت اله بهشتی باشیم.

نظری به تعداد پرونده های ورودی به دادگستری این شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: بیش از ۱۷ هزار و ۶۰۰ فقره پرونده به دادگستری و دادسرا و بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ فقره پرونده نیز به شوراهای حل اختلاف وارد شده است.

وی به تدابیر انجام شده در دادگستری و شورای حل اختلاف که باعث کاهش پرونده های ورودی به این مجموعه شده است پرداخت و افزود: علیرغم کمبود کادر قضایی که در دادگستری شهرستان اهر است و با این تعداد ورودی پرونده زمان رسیدگی به پرونده ها به ۲۰ تا ۳۰ روز کاهش یافته است.

رئیس دادگستری شهرستان اهر همکاری و همدلی بین مسئولان شهرستان و دادگستری را مثال زدنی عنوان کرد و محوریت امام جمعه اهر را در این میان برجسته دانست و اظهار امیدواری کرد که این موضوع باعث پیشرفت شهرستان خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.