کد خبر : 30716
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 ژوئن 2015 - 1:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مانکن های منشوری که نظارتی بر آنها نمی شود/ ترویج بد حجابی توسط مانکن‌های پشت ویترین بسته هستند

مانکن های منشوری که نظارتی بر آنها نمی شود/ ترویج بد حجابی توسط مانکن‌های پشت ویترین

مانکن های منشوری که نظارتی بر آنها نمی شود/ ترویج بد حجابی توسط مانکن‌های پشت ویترین

به گزارش اهروصال به نقل از پیک هشترود، بدحجابی از مسائلی است که سلامت فرد و جامعه را تهدید می کند و پوشش نامناسب پی آمدها و آثار جبران ناپذیری در فرهنگ، اخلاق، اعتقاد، اقتصاد وامنیت جامعه دارد که گاه مسیری انحرافی و بازگشت ناپذیری را پدید می آورد. امروزه شاهد آن هستیم که با

به گزارش اهروصال به نقل از پیک هشترود، بدحجابی از مسائلی است که سلامت فرد و جامعه را تهدید می کند و پوشش نامناسب پی آمدها و آثار جبران ناپذیری در فرهنگ، اخلاق، اعتقاد، اقتصاد وامنیت جامعه دارد که گاه مسیری انحرافی و بازگشت ناپذیری را پدید می آورد.

امروزه شاهد آن هستیم که با رواج بد‌حجابی، هویت و شخصیت انسانی زن به فراموشی سپرده شده است و عوامل محرک بدحجابی را که بیشتر از مانکن های مغازه ها نشات می گیرد و یکی پس از دیگری خودنمایی می‌کنند و  گرایش مفرط به انواع لباس‌های بی حجاب مردم را آن ‌قدر گرفتار خودساخته که ارزشهای انسانی خود را فراموش کرده‌اند.

 

 

۰۱

با گذشتن از خیابان‌هایی که مغازه‌های بوتیک و فروش لباس در آنجا فعالیت دارند، متوجه مانکن‌هایی می شویم که برخی با لباس‌ها و آرایشی کورکننده که در بازار رقابت، وسیله‌ای شده‌اند برای جذب هر چه بیشتر مشتریان و رهگذران که با دیدن ویترین‌ها و مانکن‌ها به خریدن لباس تشویق می‌شوند. لباس‌هایی که در تن ما آدم‌ها هم معقول و مطابق عرف نیستند ولی تا وقتی در تن مانکن‌ها هستند ظاهراً اشکالی بر آنها وارد نیست! مانکن‌هایی که الگویی برای نوع پوشش ما هستند.

مانکن های منشوری که نظارتی بر آنها نمی شود

مانکن ها و تصاویر نامناسب روی اجناس که این روزها کف پیاده روها، پشت ویترین فروشگاه ها و مراکز خرید شهر هشترود را احاطه کرده اند و گویا به حرفه ترویج بی حجابی مشغولند و هیچ شباهت و سنخیتی با فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی ندارند و سخت در تلاشند تا از یکدیگر در این کار پیشی بگیرند.

 

۰۳

 

مانکن های باربی با حجابی برگرفته از غرب در ویترین اکثر این مغازه ها خود نمایی می کند و در جامعه اسلامی و شهر ما دیدن چنین مناظری اصلا جالب نیست و به سادگی می توان فهمید دشمن در جنگ نرم خود چقدر حساب شده عمل کرده است و در مقابل مسئولین چقدر حساب نشده به جلو حرکت میکنند، جالب آن است که بدانید مسئولین شهر تا کنون برخورد قاطعی با این فروشندگان نداشته و آنها را به حال خود رها کرده اند.

اینکه وجود چنین مراکز تجاری و تفریحی در سطح شهرستان لازمه رشد و پیشرفت یک منطقه می باشد اما آیا اینگونه رفتارها آنهم در یک شهر با اصالت و شهید پرور که هنوز هر میهمانی که به شهرمان می آید از آن به عنوان شهری مذهبی یاد می کند چنین مسئله ای را بر می تابد.

 

۰۴

آری پروژه ی «حیازدایی» دشمن همچنان ادامه دارد و ما همچنان در خواب غفلت هستیم، امیدواریم مسئولان در مقابل این جنگ نرم دشمن دست به کار شوند و فکری به حال مغازه‌های شهرخود کنند و برخورد قاطعی با آن دسته از افرادی که قانون شکنی کرده و در اماکن عمومی، بی حجابی و بی حیایی را ترویج می دهند انجام دهند.

 

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.