کد خبر : 30667
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 ژوئن 2015 - 13:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مشارکت اهری‌ها با پرداخت هزینه خودیاری در آسفالت‌ریزی کوچه‌ها بسته هستند

مشارکت اهری‌ها با پرداخت هزینه خودیاری در آسفالت‌ریزی کوچه‌ها

مشارکت اهری‌ها با پرداخت هزینه خودیاری در آسفالت‌ریزی کوچه‌ها

مهندس اکبر فلاح در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت:آسفالت کوچه هایی که از سالهای قبل شهرداری در قبال دریافت خودیاری از اهالی متعهد شده بود که آسفالت شوند بخشی از به اتمام رسیده و مابقی طی اولویت بندی و برنامه ریزی در حال انجام است. وی افزود: جهت بهبود چهره عمومی شهر و ارتقاء

مهندس اکبر فلاح در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت:آسفالت کوچه هایی که از سالهای قبل شهرداری در قبال دریافت خودیاری از اهالی متعهد شده بود که آسفالت شوند بخشی از به اتمام رسیده و مابقی طی اولویت بندی و برنامه ریزی در حال انجام است.


وی افزود: جهت بهبود چهره عمومی شهر و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان، بهسازی و مرمت آسفالت معابر فرعی و کوچه های سطح شهر نیز، به صورت جهادی در حال انجام است و کماکان در حد توان این روند با سرعت و کیفیت در کوچه ها یی که از سال های قبل خودیاری آسفالت را پرداخت کرده اند در حال انجام است.


مهندس فلاح با بیان اینکه شهرداری اهر آمادگی دارد نسبت به آسفالت ریزی، محلات، معابر و کوچه های سطح شهری را با مشارکت، همراهی و کمک شهروندان اقدام کند، گفت: در همین خصوص شهروندان عزیز با ارایه تقاضا و معرفی نماینده و با پرداخت هزینه خودیاری به واحد های فنی و عمرانی مناطق مراجعه کنند تا با اولویت بندی عملیات آسفالت ریزی انجام شود.


فلاح در پایان اظهار امیدواری کرد: با همکاری شهرداری و شهروندان شاهد خدمات رسانی در زمینه های مختلف به ویژه فعالیت های عمرانی در سطح شهر باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.