کد خبر : 30458
تاریخ انتشار : جمعه 26 ژوئن 2015 - 6:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آغاز زودهنگام شور انتخاباتی مجلس دهم در ملکان بسته هستند

آغاز زودهنگام شور انتخاباتی مجلس دهم در ملکان

آغاز زودهنگام شور انتخاباتی مجلس دهم در ملکان

به گزارش اهروصال به نقل از دیارملکان، در حالی که حدود ۹ ماه به برگزاری انتخابات مجلس دهم زمان باقی مانده و احتمالا از این دوره انتخابات به صورت استانی برگزار و با این روش شانس کاندیداهای شهرستانی برای نشستن در کرسی های مجلس کاهش می یابد ولی باز هم شور تبلیغات انتخاباتی همچون سایر

به گزارش اهروصال به نقل از دیارملکان، در حالی که حدود ۹ ماه به برگزاری انتخابات مجلس دهم زمان باقی مانده و احتمالا از این دوره انتخابات به صورت استانی برگزار و با این روش شانس کاندیداهای شهرستانی برای نشستن در کرسی های مجلس کاهش می یابد ولی باز هم شور تبلیغات انتخاباتی همچون سایر شهرها از ماهها پیش ملکان را فرا گرفته است.

 هر چند داغی تنور تبلیغات کاندیداهای احتمالی مجلس دهم در ملکان به داغی سایر شهرها نیست ولی در این شهرستان نیز افرادی به صورت غیر رسمی و به طور محسوس و غیر محسوس و به طرق مختلف سعی در شناساندن و تبلیغ خود دارند.

افرادی هم هستند که با چراغ خاموش وارد عرصه شده اند تا مبادا تا زمان تایید صلاحیت ها از طرف رقیبان خود مشکلی پیدا نکنند و لذا طوری رفتار می کنند که نه حضور خود در انتخابات مجلس دهم را تایید می کنند و نه حضور خود را رد می کنند!

مجالس ترحیم این روزها بازهم با حضور کاندیداهای احتمالی و طرفداران آنها حسابی شلوغ شده و مجالس عزا باز فرصتی شده تا هر کس خود را در بین مردم محبوب قلبها کرده و برای طرف های رقیب نیز شاخ و شونه بکشند!

ارسال پیامک به مناسبت های ملی و مذهبی نیز از دیگر روش های تبلیغات کاندیداهای احتمالی در ملکان است و هر کس با نام خود اقدام به ارسال پیامک تبریک و تسلیت به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی به شهروندان این شهرستان می کنند.

تشکیل جلسات در منازل و غیره به بهانه مهمانی روش دیگر برخی از کاندیداهای نمایندگی در ملکان می باشد به این صورت که افراد نزدیک به آقایان نامزدهای مجلس در منازل و محافل مختلف دور هم جمع می شوند و در خصوص برنامه های آتی برای تبلیغات تصمیم گیری می کنند.

بر اساس شنیده ها تا امروز اسامی چند نفر جهت کاندیداتوری مجلس دهم در حوزه انتخابیه ملکان و لیلان شنیده می شود که احتمالا طی ماههای آینده این تعداد بیشتر هم خواهد شد.

شهروز افخمی(نماینده فعلی ) – سلمان خدادادی ( نماینده دوره های پنجم تا هشتم)– علی موسوی – حسن پور(رئیس سابق اداره آموزش و پروش ملکان) – ولی عرب بلاغی – انصاری و خانم حضرتی از جمله افرادی هستند که اسامی آنها تا امروز بعنوان کاندیداهای احتمالی مجلس در حوزه انتخابیه ملکان برده می شود.

اگر حضور سلمان خدادادی نماینده ۴ دوره مجلس از حوزه انتخابیه ملکان و بناب در انتخابات قطعی شود به باور خیلی ها رقابت اصلی بین وی و آقای شهروز افخمی نماینده فعلی ملکان بین ۲ رقیبان سرسخت چند دوره گذشته خواهد بود البته آقای خدادادی تا امروز حضور احتمالی خود در انتخابات را نه تایید کرده و نه رد کرده است!

به هر حال مردم ملکان امیدوارند هر کس از حوزه انتخابیه ملکان پیروز و برنده میدان خدمت شود و در صندلی سبز مجلس دهم تکیه بزند به فکر زدودن غبار محرومیت از چهره منطقه از جمله رفع موانع توقف عملیات احداث کارخانه ذوب آهن و تثبیت قیمت محصولات کشاورزی بخصوص کشمش و همچنین ایجاد کارخانه جات و صنایع تبدیلی جهت اشتغال صدها و هزاران جوان بیکار اکثرا تحصیلکرده ای باشند که بالاجبار اوقات فراغت خود را در کنج خانه ها و یا کافه های سنتی سپری کرده و دیگر امید خود را جهت اشتغال زایی از دست داده اند!

نویسنده: سیاوش عینالو

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.