کد خبر : 30452
تاریخ انتشار : جمعه 26 ژوئن 2015 - 6:37
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عرضه دوباره خودرو زانتیا توسط گروه صنعتی سایپا بسته هستند

عرضه دوباره خودرو زانتیا توسط گروه صنعتی سایپا

عرضه دوباره خودرو زانتیا توسط گروه صنعتی سایپا

به گزارش اهروصال، دیر زمانی از گستردگی سبد محصولات خودروسازان نمی گذرد؛ زمانی که سایپا با زانتیا، ماکسیما، ریو و ایران خودرو هم باچندین محصول در بازار خودرو کشور انتخاب های تقریباً کافی برای هر نوع سلیقه مشتریان را به معرض نمایش گذاشته بودند. در دهه گذشته با بغرنج شدن وضعیت صنعت خودرو کشور بر

به گزارش اهروصال، دیر زمانی از گستردگی سبد محصولات خودروسازان نمی گذرد؛ زمانی که سایپا با زانتیا، ماکسیما، ریو و ایران خودرو هم باچندین محصول در بازار خودرو کشور انتخاب های تقریباً کافی برای هر نوع سلیقه مشتریان را به معرض نمایش گذاشته بودند.

در دهه گذشته با بغرنج شدن وضعیت صنعت خودرو کشور بر اثر تحریم های مشخص بر ضد این صنعت گزینه های عرضه از روی میز خودروسازان برداشته شد و مشتریان رفته رفته انتخاب های کمتری برای خرید در دست داشتند.

اما اکنون پس از گذشت چندین سال عرضه خودروهای جدید خودروسازان راهی برای پاسخگویی به نیاز مشتریان تنوع طلب بازار خودرو خواهد بود و باید دید در این زمینه خودروسازان چقدر موفق خواهند بود.

در میان خودروهای سایپا محصولی به نام ایدو بعنوان یک محصول کیفی معرفی شده است. این خودرو محصولی جدید است که قرار است تولید آن با همکاری سایپا و چانگان چین آغاز شود و پای به بازار پرتنش خودرو بگذارد.

ایدو از لحاظ ظاهری خودرویی زیبا و جذاب است و نوع طراحی آن بواسطه همکاری با خودروسازان مطرح جهانی در زمره حرفه ای ها قرار می گیرد. در واقع همان خودرو فورد موندیو است .ویژگی های آن چراغ‌های تیز و اسپرت و برجستگی‌های کاپوت و صندوق عقب نسبتاً کوتاه می‌باشد که ترکیبی پویا و جالب به آن داده است.

درکنار زیبایی، پیشرانه چانگان ایدو یک موتور ۱.۶ لیتری ۱۲۴ اسبی و ۱۶۰ نیوتن متری است. برای انتقال نیرو هم از گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۴ سرعته تیپ ترونیک استفاده می‌شود. هندلینگ مناسب این خودرو و صندلی های مبلمانی این خودرو سبب شده احساس راحتی زانتیا مجددا تکرار شود.

تولید این خودرو توسط سایپا را می توان سیاستی درست در راستای پاسخ به نیاز مشتریانی که در قدیم بدنبال خودرو زانتیا بوده اند دانست. ایدو می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای زانتیا و مشتریان متقاضی خودروهای لوکس و پرطرفدار دانست.

اما باید در نظر داشت که این خودرو قطعاً جایگزینی موقت برای خودرو زانتیا خواهد بود و مطمئناً در آینده در صورت تغییر فضای سیاست خارجی، می توان انتظار محصولات بهتر را نیز از خودروسازان داخلی داشت./

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.