کد خبر : 30424
تاریخ انتشار : جمعه 26 ژوئن 2015 - 6:00
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گلکسی نوت ۵ با صفحه نمایشی خمیده و وضوحی خارق العاده + عکس بسته هستند

گلکسی نوت ۵ با صفحه نمایشی خمیده و وضوحی خارق العاده + عکس

گلکسی نوت ۵ با صفحه نمایشی خمیده و وضوحی خارق العاده + عکس

به گزارش اهروصال به نقل از آی تی رسان، شایعاتی مبنی براینکه گلکسی نوت ۵ در دو طرف صفحه نمایش خمیدگی خواهد داشت به گوش می‌رسد اما شرکت سامسونگ آن را تایید یا رد نکرده است و باید تا زمان رونمایی از نوت ۵ منتظر باشیم تا ببینیم آیا کمپانی سامسونگ این سیاست خود را دنبال

به گزارش اهروصال به نقل از آی تی رسان، شایعاتی مبنی براینکه گلکسی نوت ۵ در دو طرف صفحه نمایش خمیدگی خواهد داشت به گوش می‌رسد اما شرکت سامسونگ آن را تایید یا رد نکرده است و باید تا زمان رونمایی از نوت ۵ منتظر باشیم تا ببینیم آیا کمپانی سامسونگ این سیاست خود را دنبال می‌کند و یا سیاست خود را تغییر می‌دهد؟


اگر شرکت سامسونگ نوت ۵ خود را با ضصفحه نمایش خمیده در دو طرف طراحی کند اسمارت فون‌های سری نوت طرفداران خود را از دست نمی دهد زیرا سامسونگ قصد دارد نوت۵ خود را با مشخصات فوق العاده‌ای عرضه کند.


به احتمال زیاد و مبنی بر شایعات این گوشی هوشمند دارای پردازنده Exynos 7422 است که این پردازنده را خود شرکت سامسونگ تولید می کند. این اسمارت فون دارای صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی UHD است. شرکت سامسونگ برای این گوشی هوشمند خود از باتری فوق العاده‌ای استفاده خواهد کرد که تاکنون برای هیچ یک از اسمارت فون های خود استفاده نکرده است. نوت ۵ از باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری ساعتی استفاده خواهد کرد که این باتری برای اسمارت فون مذکور فوق العاده به نظر می رسد.


کمپانی سامسونگ این گوشی خود را درنمایشگاه MWC 2015 رونمایی خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.