کد خبر : 30394
تاریخ انتشار : جمعه 26 ژوئن 2015 - 3:18
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فرماندار عجب شیر بر نظارت بیشتر اتاق اصناف بر بازار تاکید کرد بسته هستند

فرماندار عجب شیر بر نظارت بیشتر اتاق اصناف بر بازار تاکید کرد

فرماندار عجب شیر بر نظارت بیشتر اتاق اصناف بر بازار تاکید کرد

به گزارش اهروصال به نقل از فرهنگ عجب شیر، ابراهیم طاهری، در جلسه بررسی مشکلات اتاق اصناف این شهرستان افزود: اصناف باید در عرصه سازندگی و عمران این شهرستان به ویژه در بخش معرفی تولیدات صنایع گردشگری نیز نقش موثر خود را ایفا کنند. وی، با بیان اینکه لزوم موفقیت در هر کاری، آموزش، نظارت

به گزارش اهروصال به نقل از فرهنگ عجب شیر، ابراهیم طاهری، در جلسه بررسی مشکلات اتاق اصناف این شهرستان افزود: اصناف باید در عرصه سازندگی و عمران این شهرستان به ویژه در بخش معرفی تولیدات صنایع گردشگری نیز نقش موثر خود را ایفا کنند.

وی، با بیان اینکه لزوم موفقیت در هر کاری، آموزش، نظارت و کنترل است، اظهار کرد: اصناف باید به وظیفه خود آگاه باشند تا بتوانند با پشتکار و برنامه ریزی دقیق، وظایف خود را در چارچوب قوانین و مقررات به بهترین صورت انجام دهند.

فرماندار عجب شیر ادامه داد: ستاد تنظیم بازار و اتاق اصناف باید برای بهبود و ارتقای سطح کیفی و کمی عرضه و ارایه مایحتاج عمومی مردم در بازار، نظارت بیشتری داشته باشد و با متخلفان برخورد قانونی کند.

طاهری، یادآوری کرد: تمام اصناف این شهرستان باید شناسنامه بازرسی داشته باشند تا متخلفان شناسایی و افرادی که قصد بر هم زدن وضعیت بازار را دارند به مراجع قانونی معرفی شوند.

وی، وضعیت قیمت کالا ها در عجب شیر را نسبت به شهرهای همجوار آن مناسب ندانست و گفت: این وضعیت باید با کنترل روزانه توسط بازرسان مجمع امور صنفی و تعزیرات حکومتی بهتر شود، زیرا مردم توقع دارند در این زمینه اقدام های لازم انجام گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.