کد خبر : 30383
تاریخ انتشار : جمعه 26 ژوئن 2015 - 3:10
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افزایش ۲۹ درصدی مراجعات به دادگستری سراب بسته هستند

افزایش ۲۹ درصدی مراجعات به دادگستری سراب

افزایش ۲۹ درصدی مراجعات به دادگستری سراب

به گزارش اهروصال به نقل از صدای سراب, رحمان خاطری رییس دادگستری سراب در حضور اعضای شورای تامین در دادگستری سراب گفت:در سال گذشته ۲۳ هزار و ۹۲۷ فقره پرونده مفتوح شده بود، ابراز داشت: ۲۳ هزار و ۹۹۳ پرونده  نیز مورد رسیدگی قرارگرفته و با صدور آرای نهایی مختومه شده اند. رئیس دادگستری سراب

به گزارش اهروصال به نقل از صدای سراب, رحمان خاطری رییس دادگستری سراب در حضور اعضای شورای تامین در دادگستری سراب گفت:در سال گذشته ۲۳ هزار و ۹۲۷ فقره پرونده مفتوح شده بود، ابراز داشت: ۲۳ هزار و ۹۹۳ پرونده  نیز مورد رسیدگی قرارگرفته و با صدور آرای نهایی مختومه شده اند.

رئیس دادگستری سراب با بیان اینکه در خوشبینانه ترین حالت که طرفین دعوی دونفر باشد می توان گفت: بیش از نصف جمعیت بخش مرکزی سراب به نوعی در دادگستری حاضر شده اند،

وی یاداورشد: از نهادهای تاثیرگذار فرهنگی اعم از شورای فرهنگ عمومی، ارگان های فرهنگی و نهادهای مرتبط با مسائل اخلاقی و آموزشی انتظار داریم تا با سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های مناسب به پیشگیری از وقوع جرائم قضایی کمک کنند چون اگر عملکرد این نهادها برایند مثبتی داشته باشد، می تواند به کم شدن حجم پرونده های قضایی کمک کند.

در این جلسه فرماندار سراب داوود گرشاسبی نیز بر لزوم توجه شورای فرهنگ عمومی و شورای اداری شهرستان سراب بر لزوم برنامه ریزی برای پیشگیری از جرایم تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.