کد خبر : 30374
تاریخ انتشار : جمعه 26 ژوئن 2015 - 3:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آیت الله بهشتی به عنوان مغز متفکر انقلاب بود بسته هستند

آیت الله بهشتی به عنوان مغز متفکر انقلاب بود

آیت الله بهشتی به عنوان مغز متفکر انقلاب بود

به گزارش اهروصال به نقل از دیارملکان، حجت الاسلام حافظ زمانی در خصوص گرامیداشت هفته قوه قضائیه افزود: مردم عزیز ایران با حضور حماسی و گسترده خود در مراسم تشییع شهدای غواص سنگ تمام گذاشته و بار دیگر وفاداری خود را به آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی ثابت کردند. وی ایستادگی ایران اسلامی

به گزارش اهروصال به نقل از دیارملکان، حجت الاسلام حافظ زمانی در خصوص گرامیداشت هفته قوه قضائیه افزود: مردم عزیز ایران با حضور حماسی و گسترده خود در مراسم تشییع شهدای غواص سنگ تمام گذاشته و بار دیگر وفاداری خود را به آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی ثابت کردند.

وی ایستادگی ایران اسلامی در برابر قدرت‌های بزرگ جهان طی ۳۵ سال گذشته را به برکت خون شهدا دانست و خاطر نشان کرد: ملت ایران اسلامی با تقدیم فرزندان خود به اسلام و انقلاب دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تکمیل کرده اند پس مسئولین دستگاه‌های دولتی نیز وظیفه دارند هر چه در توان دارند در خدمت این مردم بکار گیرند.

امام جمعه ملکان افزود: مقام وشخصیت و مبارزات این شهید باعث شد تا امام راحل بگوید شهید بهشتی یک ملت بود برای ملت .

وی قانون اساسی را یکی از یادگاران و دستاوردهای شهید بهشتی دانست و اظهار کرد: در اثر تلاش های این عزیزان بود که امروز ما کامل ترین و مردمی ترین قانون اساسی دنیا را داریم.

امام جمعه ملکان در ادامه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان بهره مندی بیشتر از فضیلت های این ماه را خواستار شد و با اشاره به قرار گرفتن روز قدس در آخرین جمعه این ماه، بر شرکت گسترده آحاد مردم و مسئولین در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.

وی افزود: روز قدس یکی از یادگارهای امام راحل می باشد و باید هر سال پرشکوهتر از سال قبل راهپیمایی روز قدس  تا آزادی قدس شریف برگزار گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.