کد خبر : 30362
تاریخ انتشار : جمعه 26 ژوئن 2015 - 2:49

اجرای طرح ممیزی املاک با پهپاد در شهرستان ورزقان

اجرای طرح ممیزی املاک با پهپاد در شهرستان ورزقان

به گزارش اهروصال، کامران رحمتی امروز سه‌شنبه در آئین پیش از آغاز این طرح در گفتگو با خبرنگار آوای ورزقان، اظهار داشت: بعد از خسارت ۸۰ درصدی زلزله ۲۱ مرداد سال ۹۱ در شهر ورزقان که چهره شهر و کاربری املاک آن تغییر یافته است برای مدیریت شهری و ارائه خدمات به شهروندان نیاز به

به گزارش اهروصال، کامران رحمتی امروز سه‌شنبه در آئین پیش از آغاز این طرح در گفتگو با خبرنگار آوای ورزقان، اظهار داشت: بعد از خسارت ۸۰ درصدی زلزله ۲۱ مرداد سال ۹۱ در شهر ورزقان که چهره شهر و کاربری املاک آن تغییر یافته است برای مدیریت شهری و ارائه خدمات به شهروندان نیاز به یک سری اطلاعات جامعه شهری وجود داشت در همین راستا قراردادی به ارزش هفتصد میلیون ریال با دانشگاه تبریز از طرف شهرداری ورزقان برای ممیزی دقیق املاک شهر منعقد شد.

وی با تاکید براینکه امروزه مدیریت شهری به سمت نوآوری‌ها حرکت می کند و مدیریت مبتنی براصول علمی و فناوری نوین موفق است، بیان کرد: دقت، سرعت، صفر بودن درصد خطا، پائین بودن هزینه و بهره وری بیشتر و بهتر از مزیت های این طرح است و طبق قرارداد طرح تا پایان شهریور ماه به پایان می رسد.

شهردار ورزقان یکی از شاخص های اصلی موفقیت این طرح را همکاری مردم دانست و یادآور شد: نتیجه و حاصل این طرح جزء آبادانی و توسعه و رفاه شهروندان نیست.

وی اظهار داشت: نتیجه طرح ممیزی املاک، علاوه بر در دست داشتن آخرین وضعیت املاک و معابر سطح شهر و همچنین آخرین تغییر و تحولات، داشتن بانک اطلاعات دقیق و جامع شهر جهت دست یابی به شهرسازی توسعه یافته و همچنین تدوین صحیح و نزدیک به واقعیت سند چشم انداز ۲۰ ساله شهر ورزقان خواهد بود.

رحمتی ارتباط صنعت شهرسازی با دانشگاه را از نیاز های امروز ذکر کرد و همکاری با دانشگاه تبریز را در اجرای این پروژه، حمایت از جوانان علمی و نخبه استان اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
هادی جمعه , 26 ژوئن 2015 - 9:52

در ورزقان با پهپاد و در اهر با توان متخصصان داخلی مجموعه شهرداری به خاطر ……………..شهر متوقف شد
وای به حال اهر اهری

نظرات بسته شده است.