کد خبر : 30356
تاریخ انتشار : جمعه 26 ژوئن 2015 - 2:45
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اتاق اصناف در شهرستان ورزقان راه‌اندازی می‌شود بسته هستند

اتاق اصناف در شهرستان ورزقان راه‌اندازی می‌شود

اتاق اصناف در شهرستان ورزقان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش اهروصال به نقل از آوای ورزقان، به مناسبت گرامیداشت روز اصناف در شهرستان ورزقان همایشی با حضور اعضای هیئت مدیره صنف‌های مختلف شهرستان برگزار گردید. فرماندار ورزقان در این همایش خدمت به مردم در هرشغلی را عبادت دانست و اظهار داشت: اصناف مسقیماً با مردم سرو کار دارند و نیاز های آنان را

به گزارش اهروصال به نقل از آوای ورزقان، به مناسبت گرامیداشت روز اصناف در شهرستان ورزقان همایشی با حضور اعضای هیئت مدیره صنف‌های مختلف شهرستان برگزار گردید.

فرماندار ورزقان در این همایش خدمت به مردم در هرشغلی را عبادت دانست و اظهار داشت: اصناف مسقیماً با مردم سرو کار دارند و نیاز های آنان را برطرف می سازند که این امر عین عبادت است.

وی خطاب به اصناف گفت: با توجه به اینکه ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم عمل اصناف و بازاریان به توصیه های دین اسلام که همانا پرهیز از گرانفروشی و کم فروشی است ضرورت دارد.

علی وفادار با اشاره به حضور تاثیر گذار اصناف در جامعه چه قبل از انقلاب و چه بعداز انقلاب در دوران دفاع مقدس اظهارداشت: این قشر مردمی همواره در مواقع نیاز با حضور خود در صحنه نقش بی بدیلی در شکل گیری و حفظ نظام اسلامی داشته است.

مسئول صنعت معدن و تجارت شهرستان ورزقان نیز در این همایش با بیان اینکه تا قبل از سال ۹۴ در شهرستان ورزقان هیچ اتحادیه‌ای به شکل رسمی وجود نداشت افزود: امسال انتخابات هفت اتحادیه در شهرستان برگزار و اعضای هیئت مدیره آن ها انتخاب شدند.

بهرام شکری تصریح کرد: محلی برای اتاق اصناف شهرستان در حال تجهیز است و طی دوماه آینده اتاق اصناف در شهرستان ورزقان راه اندازی خواهد شد.

دلازم به ذکر است احکام تجارت در اسلام توسط رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ورزقان برای اصناف تبعین و در ادامه توسط جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورزقان راهکار های پیشگیری از وقوع جرایم برای اصناف ارائه گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.