کد خبر : 30354
تاریخ انتشار : جمعه 26 ژوئن 2015 - 2:41
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای توزیع سبد تغذیه به خانواده های زندانیان بنابی/عضویت ۷۴ خانواده نیازمند در انجمن حمایت از زندانیان بناب بسته هستند

توزیع سبد تغذیه به خانواده های زندانیان بنابی/عضویت ۷۴ خانواده نیازمند در انجمن حمایت از زندانیان بناب

توزیع سبد تغذیه به خانواده های زندانیان بنابی/عضویت ۷۴ خانواده نیازمند در انجمن حمایت از زندانیان بناب

به گزارش اهروصال به نقل از انعکاس بناب، عّده‏اى به دلایل گوناگون، خواسته یا ناخواسته در مسیر حوادث ناگوار و یا در صراط گمراهى لغزیده و به مکافات عمل در دنیا گرفتار آمده و روانه ندامتگاه مىیشوند و برحسب ظاهر، ضریب اطمینان اصلاح و بازسازى شخصیت آنها به مرز نومیدى کاهش مىی یابد، امّا این

به گزارش اهروصال به نقل از انعکاس بناب، عّده‏اى به دلایل گوناگون، خواسته یا ناخواسته در مسیر حوادث ناگوار و یا در صراط گمراهى لغزیده و به مکافات عمل در دنیا گرفتار آمده و روانه ندامتگاه مىیشوند و برحسب ظاهر، ضریب اطمینان اصلاح و بازسازى شخصیت آنها به مرز نومیدى کاهش مىی یابد، امّا این عدم اطمینان، هرگز مجوزى براى عدم تلاش و کوشش افراد و جریانهاى ذیربط و مسئول در جهت اصلاح دوباره آنها نمى‏ باشد امّا تلاشى مضاعف و دوچندان را مى‏طلبد.

گرچه زندان مکانى است براى مجازات و تنبیه، امّا فرصتى مناسب است براى بازسازى اصلاح و ارشاد زندانى و ایجاد زمینه مناسب براى شناخت هرچه بیشتر مجرم از خویشتن خویش و تفهیم کرامت انسانى او با منطبق و آرمان قرآنى »لَقَدکَرمنّانبى ادم«

در این راستا انجمن حمایت از زندانیان بناب در راستاى اهداف منطبق با اساسنامه مربوطه، در تلاش است در حمایت از زندانى و خانواده او تا حد مطلوبى به ایفاى نقش بپردازد و همگام با سایر نهادهاى ذیربط، جاماندگان از قافله نورانى سعادت و خوشبختى را یارى و معاضدت نماید.

مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب با هماهنگی های قبلی و جهت ارائه گزارش از روند فعالیت این انجمن به مردم ولایتمدار شهرستان بناب در یکی از جلسات این انجمن حضور یافته و تصمیمات این جلسه را در قالب خبر ارائه می نماید.

در این جلسه که با حضور اعضای هیئت مدیره این انجمن تشکیل یافتٰ مقرر شد به تمامی خانواده های تحت حمایت این مرکز در ماه مبارک رمضان سبد تغذیه به ارزش یک میلیون ریال تهیه و اهداء شود.

جواد فشنگی عضو هیئت مدیره این انجمن در این جلسه با اشاره به اهمیت مقوله اشتغال زایی در بین این خانواده هاٰ گفت: در این خصوص تدابیری اتخاذ گردیده و قرار است به زودی کارگاه تولیدی لباس برای خانواده های زندانیان جهت درآمد زایی و اشتفال ایجاد گردد.

وی افزود: خانواده های نیازمندی که تحت حمایت این انجمن هستند در صورت نیاز جهت دریافت وام از سوی این انجمن به بانکها معرفی میگردند.

فشنگی با بیان اینکه هم اکنون ۷۴ خانواده تحت حمایت این انجمن می باشد، گفت: انجمن حمایت از زندانیان بناب در تلاش است ضمن حمایت مالی از این خانواده ها به بحث پیشگیری از وقوع احتمالی جرم پرداخته و زندانیانی که شرایط لازم را دارند با حمایت خیرین، توسط این انجمن از زندان آزاد می شوند.

کاظم زاده مسئول دفتر حمایت از زندانیان بناب نیز در ادامه از توزیع سبد تغذیه به خانواده های تحت حمایت این مرکز در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این سبد تغذیه تقریبا به ارزش ریالی یک میلیون ریال تحویل خانواده های زندانیان شده است.

وی در ادامه از مردم ولایتمدار و خیر بناب خواست تا در این امر خیر شریک بوده و حمایت های مالی خود را به شماره حسابهای ۱۴۷۲۳۰۷۴۳ و ۱۴۷۲۳۰۴۶۹ نزد بانک رفاه واریز نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.