کد خبر : 2981
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 ژانویه 2015 - 19:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سخنگوی استقلال:جمعه بازی نمی کنیم بسته هستند

سخنگوی استقلال:جمعه بازی نمی کنیم

سخنگوی استقلال:جمعه بازی نمی کنیم

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه داناسید سعید افجه ای عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره برنامه ریزی جدید سازمان لیگ مبنی بر برگزاری ادامه رقابت های لیگ برتر از دهم بهمن ماه اظهار داشت: باشگاه استقلال در نامه ای رسمی به سازمان لیگ، اعتراض خود را نسبت





به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه داناسید سعید افجه ای عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره برنامه ریزی جدید سازمان لیگ مبنی بر برگزاری ادامه رقابت های لیگ برتر از دهم بهمن ماه اظهار داشت: باشگاه استقلال در نامه ای رسمی به سازمان لیگ، اعتراض خود را نسبت به این مساله اعلام کرده است. 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران گفت: در نامه ای که به سازمان لیگ نوشته ایم، اعلام کردیم برنامه بدن سازی تیم بر اساس برنامه قبلی اعلام شده از سوی سازمان لیگ تنظیم شده و اکنون تیم در دوران بدنسازی قرار دارد.

افجه ای ادامه داد: علاوه بر این مساله، ۵ بازیکن استقلال در اردوی تیم ملی حضور دارند و طبق نظرات پزشکی، به آمادگی رسیدن این بازیکنان از نظر بدنی حدود هفت تا هشت روز زمان می برد.

سخنگوی باشگاه استقلال تهران گفت: باشگاه استقلال در نامه ای که به سازمان لیگ ارسال کرده با استناد به دلایل منطقی و فنی، برنامه ریزی جدید سازمان لیگ را نادرست اعلام کرده است و اکنون منتظر پاسخ سازمان لیگ به نامه باشگاه هستیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آقای بهروان اعلام کرده برنامه ریزی جدید بر اساس مشورت با مسئولان باشگاه ها تنظیم شده است، گفت: حداقل با هیچ یک از مسئولان باشگاه استقلال تهران در این خصوص مشورتی نشده است و اگر با فردی از مسئولان استقلال به صورت شفاهی یا کتبی در این خصوص مذاکره ای کرده اند، اعلام کنند.

افجه ای تاکید کرد: باشگاه استقلال منتظر پاسخ سازمان لیگ است و امیدواریم شرایط استقلال را لحاظ کنند. آقای قلعه نویی نیز اعلام کرده تیم به هیچ وجه آماده نیست و این یعنی روز جمعه برابر سپاهان بازی نمی کنیم.

انتهای پیام/hkji

source


برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.