کد خبر : 29618
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 ژوئن 2015 - 1:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رونمایی از باریک ترین گوشی هوشمند سامسونگ +تصاویر بسته هستند

رونمایی از باریک ترین گوشی هوشمند سامسونگ +تصاویر

رونمایی از باریک ترین گوشی هوشمند سامسونگ +تصاویر

چند وقتی بود که سامسونگ صحبت هایی در مورد یک گوشی جدید به نام Galaxy A8 می کرد و چند تصویر نامفهوم نیز از آن منتشر شد ولی امروز اولین تصاویر خوب و رندر شده از این تلفن همراه در سایت های مختلف منتشر شد که درادامه به آن میپردازیم. به گزارش اهروصال، این تلفن





چند وقتی بود که سامسونگ صحبت هایی در مورد یک گوشی جدید به نام Galaxy A8 می کرد و چند تصویر نامفهوم نیز از آن منتشر شد ولی امروز اولین تصاویر خوب و رندر شده از این تلفن همراه در سایت های مختلف منتشر شد که درادامه به آن میپردازیم.

به گزارش اهروصال، این تلفن همراه شباهت عجیبی به برادر بزرگترش یعنی Galaxy A7 دارد ولی در این نسخه شاهد صفحه نمایشی بزرگتر هستیم. این تلفن همراه ۱۴۰ گرم وزن دارد و ضخامت آن تنها ۵٫۹ میلی متر است که در صورت درست بودن خبر شاهد باریکترین گوشی تاریخ سامسونگ خواهیم بود.


 

این تصویر همچنین برخی از اطلاعات قدیمی که در مورد آن درز کرد هبود را تایید می کند که برای مثال می توانیم به صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با کیفیت Super AMOLED اشاره کنیم. همچنین در این گوشی یک پردازنده ۶۱۵ اسنپدراگون قرار گرفته است که توسط رمی ۲ گیگابایتی حمایت می شود.

 

سامسونگ برای Galaxy A8 دو دوربین ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی قرار داده است. در این تلفن همراه شما می توانید از باتری ۳۰۵۰ میلی آمپری نیز بهرمندشوید. ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش نیز یکی دیگر از امکانات منتشر شده در مورد این تلفن همراه است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.