کد خبر : 29542
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 ژوئن 2015 - 16:27
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انجمن فیلم و عکس در منطقه آزاد ارس تشکیل شد بسته هستند

انجمن فیلم و عکس در منطقه آزاد ارس تشکیل شد

انجمن فیلم و عکس در منطقه آزاد ارس تشکیل شد

به گزارش اهروصال، سعید شیرمحمدی در نخستین جلسه انجمن فیلم و عکس منطقه آزاد ارس اظهار داشت: در راستای بهره مندی از توان هنری هنرمندان منطقه در حوزه فیلم و عکس اولین جلسه این انجمن با حضور فعالان این عرصه هنری برگزار شد. مدیر هنری سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه افزود: نخستین جلسه انجمن فیلم و عکس

به گزارش اهروصال، سعید شیرمحمدی در نخستین جلسه انجمن فیلم و عکس منطقه آزاد ارس اظهار داشت: در راستای بهره مندی از توان هنری هنرمندان منطقه در حوزه فیلم و عکس اولین جلسه این انجمن با حضور فعالان این عرصه هنری برگزار شد.

مدیر هنری سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه افزود: نخستین جلسه انجمن فیلم و عکس با هدف شناسایی و ساماندهی هنرمندان جهت برنامه ریزی برای برنامه های آتی برگزاری می شود.

شیرمحمدی با اشاره به حوزه های مختلف فعالیتی این انجمن، برگزاری جشنواره های فیلم کوتاه را از اولویت های آن اعلام و تصریح کرد: برگزاری جشنواره های مختلف در حوزه گردشگری و توسعه این صنعت، تربیتی و آموزشی و مذهبی و همچنین در حوزه اجتماعی با موضوع های سلامت و آسیب های اجتماعی از اولویت های این انجمن می باشد.

مدیر هنری سازمان منطقه آزاد ارس اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه ها و حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی در حوزه عکس نیز از دیگر برنامه های تدوین شده برای انجمن فیلم و عکس می باشد.

گفتنی است علاوه بر انجمن فیلم و عکس،  انجمن های تجسمی، ادبی و نمایش در منطقه آزاد ارس تشکیل شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.