کد خبر : 29538
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 ژوئن 2015 - 16:23
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ساخت ۹۷۴ مسکن مهر با اعتبار بیش از ۲۱۱ میلیارد ریال در هشترود بسته هستند

ساخت ۹۷۴ مسکن مهر با اعتبار بیش از ۲۱۱ میلیارد ریال در هشترود

ساخت ۹۷۴ مسکن مهر با اعتبار بیش از ۲۱۱ میلیارد ریال در هشترود

به گزارش اهروصال، قربان محمدی دوشنبه در بازدید از پروژه های مسکن مهر هشترود اظهار داشت: تاکنون از محل اعتبارت مسکن مهر در شهرستان هشترود، ۹۷۴ واحد با اعتباری در حدود ۲۱۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال ساخته شده اند. وی در تشریح جزئیات این خبر نیز خاطر نشان شد: از این تعداد ۶۴۵ واحد

به گزارش اهروصال، قربان محمدی دوشنبه در بازدید از پروژه های مسکن مهر هشترود اظهار داشت: تاکنون از محل اعتبارت مسکن مهر در شهرستان هشترود، ۹۷۴ واحد با اعتباری در حدود ۲۱۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال ساخته شده اند.

وی در تشریح جزئیات این خبر نیز خاطر نشان شد: از این تعداد ۶۴۵ واحد بصورت خود مالک، ۲۹۱ واحد بصورت تعاوتی، ۱۳ واحد جهت ارائه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۲۵ واحد نیز از طریق انجمن خیرین مسکن ساز احداث شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص مشکلات برخی از پروژه های مسکن مهر هشترود نیز گفت: تلاش می کنیم تا مشکلات پروژه ۲۹۱ واحدی مسکن مهر شهرستان که ازشروع عملیات اجرایی این مجتمع تاکنون یکصد واحد بصورت کامل اتمام یافته وحدود ۲۰ خانوار نیز در محل پروژه اسکان یافته اند، بزودی حل شود.

محمدی در بخش پایانی سخنان خود در خصوص حل مسائل زیر بنائی چنین پروژه هایی اظهار داشت: بخصوص مشکلات فاضلاب شهری این پروژه و سایر طرح های مسکن مهر، راهکارهای لازم در خصوص چگونگی پرداخت وام به اعضا و گروه های ساخت ارائه و اقدامات لازم جهت افزایش وام تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.