کد خبر : 29159
تاریخ انتشار : شنبه 20 ژوئن 2015 - 23:45
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پنجمین جشنواره نهضت کتابخوانی حکمت‌ رضوی برگزار می‌شود بسته هستند

پنجمین جشنواره نهضت کتابخوانی حکمت‌ رضوی برگزار می‌شود

پنجمین جشنواره نهضت کتابخوانی حکمت‌ رضوی برگزار می‌شود

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری پنجمین جشنواره نهضت کتابخوانی حکمت‌ رضوی خبر داد و گفت: این مسابقه برای دومین سال پیاپی توسط استان البرز در سطح کشور به میزبانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار می‌شود. به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، سیدموسی حسینی کاشانی در شورای فرهنگی قرآنی که





 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری پنجمین جشنواره نهضت کتابخوانی حکمت‌ رضوی خبر داد و گفت: این مسابقه برای دومین سال پیاپی توسط استان البرز در سطح کشور به میزبانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار می‌شود.

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، سیدموسی حسینی کاشانی در شورای فرهنگی قرآنی که عصر امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در دفتر امام جمعه کرج برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه قرآن نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته جلسه‌ای با ۴۵ موسسه قرآنی برگزار شد، اظهار داشت: امسال به نسبت سال گذشته با استقبال بیشتری روبه‌رو شدیم و کارها از ابتدا به خوبی پیش رفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: برای برگزاری این نمایشگاه قرآنی امسال که به مناسبت ماه رمضان برگزار می‌شود، مجموعه ۲ هزار متری با ۸۵ غرفه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: متولی برگزاری این نمایشگاه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در کشور با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و موسسات قرآنی است و برنامه‌های جنبی نیز در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.

حسینی کاشانی با بیان اینکه بخش‌‌های جنبی این نمایشگاه شامل نمایش خیابانی، آثار هنرمندان، برگزاری نشست‌ها و محافل قرآنی است، گفت: مباحث مربوط به حجاب و عفاف، کودکان، فضای دیجیتال قرآنی، کتب قرآنی و محصولات فرهنگی هنری در حوزه قرآنی در این نمایشگاه به نمایش در می‌آید.

وی اظهار داشت: مقرر شد برنامه‌های قرآنی که در پارک‌های سطح شهر و استان برگزار می‌شود با همکاری شورای توسعه قرآنی افزایش یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: برخی مصوبات جلسه قبل نیز با تامین اعتبار از سوی شورای توسعه قرآنی اجرایی می‌شود که نهضت استعدادیابی توسط سازمان تبلیغات اسلامی، برنامه تجلیل قرآن‌آموزان نوجوان توسط آموزش و پرورش و حمایت از پایان نامه‌های با موضوع قرآنی در حوزه و دانشگاه از این دست برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی همچنین از برگزاری پنجمین جشنواره نهضت کتابخوانی حکمت‌های رضوی خبر داد و بیان کرد: این مسابقه برای دومین سال پیاپی توسط استان البرز در سطح کشور به میزبانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار می‌شود.

حسینی کاشانی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند فایل PDF این کتاب را از پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز دریافت کرده و در مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.