کد خبر : 28903
تاریخ انتشار : جمعه 19 ژوئن 2015 - 17:37
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای از سفر رئیس‌جمهور به خراسان شمالی تا اجرای طرح توسعه پتروشیمی خراسان بسته هستند

از سفر رئیس‌جمهور به خراسان شمالی تا اجرای طرح توسعه پتروشیمی خراسان

از سفر رئیس‌جمهور به خراسان شمالی تا اجرای طرح توسعه پتروشیمی خراسان

 سفر رئیس‌جمهور و تیم همراه اوایل هفته گذشته (یکشنبه ۲۴ خرداد) به استان خراسان شمالی و اجرای طرح توسعه پتروشیمی خراسان به دستور رئیس‌جمهور از مهم‌ترین اخبار هفته گذشته در خراسان شمالی است. به گزارش اهروصال به نقل از مهر، رئیس‌جمهور و هیئت دولت در قالب نوزدهمین سفر کاروان تدبیر و امید روز یکشنبه وارد





 سفر رئیس‌جمهور و تیم همراه اوایل هفته گذشته (یکشنبه ۲۴ خرداد) به استان خراسان شمالی و اجرای طرح توسعه پتروشیمی خراسان به دستور رئیس‌جمهور از مهم‌ترین اخبار هفته گذشته در خراسان شمالی است.

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، رئیس‌جمهور و هیئت دولت در قالب نوزدهمین سفر کاروان تدبیر و امید روز یکشنبه وارد فرودگاه بین‌المللی بجنورد شدند.

طرح توسعه پتروشیمی خراسان در سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌ شمالی و به دستور حجت‌الاسلام روحانی وارد مرحله عملیاتی شد.

الکترونیکی شدن انتخابات در ۹ کلان‌شهر، تائید تمام پروژه‌های خراسان شمالی توسط دولت، عیادت وزیر بهداشت از نرگس ۶ ساله، بهره‌برداری از ۵ هزار واحد مسکن، مهدی پسری که پوستش هرروز می‌میرد، تأمین نشدن بازارچه پرسه سو، بیمار پوستی نرگس رسولی و تحقق بخشی از مشکلات سارا و سهیل از مهم‌ترین اخبار هفته گذشته خراسان شمالی است.

انتخابات در ۹ کلان‌شهر الکترونیکی برگزار می‌شود

 وزیر کشور گفت: تمام فرایندی که برای برگزاری انتخابات تعریف‌شده به‌صورت مطلوب در حال انجام است و امسال انتخابات در ۹ کلان‌شهر کشور به‌صورت کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود.

تمام پروژه‌های مطرح‌شده خراسان شمالی برای سفر رئیس‌جمهور تأیید شد

 استاندار خراسان شمالی گفت: تمام پروژه‌هایی که در جلسه‌ای با حضور رئیس‌جمهور و وزیر کشور مطرح‌شده بود مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت که این موضوع بی‌سابقه بوده است.

رئیس‌جمهور وارد بجنورد شد 
رئیس‌جمهور و هیئت دولت در قالب نوزدهمین سفر کاروان تدبیر و امید دقایقی پیش وارد فرودگاه بین‌المللی بجنورد شدند.

وزیر بهداشت از «نرگس ۶ ساله بجنوردی» عیادت کرد

وزیر بهداشت ظهر امروز به همراه تیم پزشکی از «نرگس رسولی» دختر بچه ۶ ساله بجنوردی که دچار بیماری پوستی شده است عیادت کرد.

۵ هزار واحد مسکن مهر خراسان شمالی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: امروز بهره‌برداری از چهار هزار و ۸۹۰ واحد مسکن مهر با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر آغاز شد.

طرح توسعه پتروشیمی خراسان با دستور رئیس‌جمهور اجرایی شد

طرح توسعه پتروشیمی خراسان در سفر رئیس‌جمهور به ‌خراسان‌شمالی و به‌دستور حجت‌الاسلام روحانی وارد مرحله عملیاتی شد.

«مهدی» پسری که پوستش هر روز می‌میرد 

سنش به ۱۰ نمی‌رسد اما چهره‌اش بیش از سال‌های عمرش را نشان می‌دهد. دستانش همچون مردی چند صدساله پرچین چروک شده است و بدتر از آن پوست بدنش است که یک روز در میان می‌میرد و همچون برگی از درخت از بدنش می‌ریزد.

اعتبار راه‌اندازی بازارچه «پرسه سو» خراسان شمالی تأمین نشد

 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی گفت: باوجود مصوبه دولت گذشته، اعتبارات موردنیاز برای فراهم ساختن زیرساخت‌های راه‌اندازی بازارچه مرزی پرسه سو در این استان تأمین نشد.

«زخم و درد»، همبازی نرگس ۶ساله

«نرگس رسولی» دختربچه ۶ساله بجنوردی در ۶ماهگی به‌یک‌باره بیماری پوستی می‌گیرد، حالا هرروز که از این بیماری او می‌گذرد، ثانیه‌ها با بیماری‌اش دست‌به‌یکی کرده‌اند و نمی‌گذارند آب خوش از گلوی او و خانواده‌اش پایین برود.

تحقق بخشی از مشکلات «سارا و سهیل»؛ منزل مسکونی به بجنورد انتقال یافت

 با کمک خیران منزل مسکونی «سارا و سهیل» ‌خواهر و بردار بجنوردی که دچار بیماری تنفسی هستند از شهرک صنعتی بیدک به شهربجنورد انتقال یافت.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.