کد خبر : 28891
تاریخ انتشار : جمعه 19 ژوئن 2015 - 17:34
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هلاکت شمار زیادی از مزدوران رژیم صهیونیستی و آل سعود در درعا بسته هستند

هلاکت شمار زیادی از مزدوران رژیم صهیونیستی و آل سعود در درعا

هلاکت شمار زیادی از مزدوران رژیم صهیونیستی و آل سعود در درعا

 منابع سوری از هلاکت ۲۰ تروریست در حومه دمشق و انهدام مخفیگاه های گروه های تروریستی مرتبط با رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی در درعا و حومه قنیطره خبر دادند. به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، نیروهای ارتش سوریه،۲۰ تروریست را در خان الشیح و مزارع آن در





 منابع سوری از هلاکت ۲۰ تروریست در حومه دمشق و انهدام مخفیگاه های گروه های تروریستی مرتبط با رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی در درعا و حومه قنیطره خبر دادند.

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، نیروهای ارتش سوریه،۲۰ تروریست را در خان الشیح و مزارع آن در حومه دمشق به هلاکت رساندند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین خطوط کمک رسانی به گروه تروریستی داعش در بیابان السویداء در حومه شمال شرقی و سلاح ها ومهمات این گروه را منهدم کردند.

همچنین در عملیات منحصر به فرد نیروهای ارتش علیه گروه تروریستی جبهه النصره در حومه قنیطره، شماری ازتروریست ها به هلاکت رسیدند.

نیروهای ارتش سوریه یک خمپاره انداز گروه تروریستی داعش را در روستای القصر در شمال شرقی السویداء منهدم کردند و شماری از اعضای این گروه را به هلاکت رساندند.

نیروهای  ارتش سوریه با همکاری گروه های دفاعی مردمی همچنان به پیگرد تروریست های داعش در حومه شرقی السویداء ادامه می دهند.

انهدام مخفیگاه های تروریست ها در درعا

در درعا و حومه آن، نیروهای ارتش، ضربات کوبنده ای به تروریست های جبهه النصره و گروه موسوم به حرکه المثنی الاسلامیه وارد کردند. این گروه های تروریستی با رژیم اشغالگر اسرائیل و رژیم وهابی آل سعود مرتبط هستند.

یک منبع سوری گفت در ضربات محکم ارتش به کانون های تروریست ها در جنوب شرق جامع الحسین و شرق شرکت برق در اطراف درعاالبلد، شمار زیادی از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

گروه های تروریستی نیز به هلاکت شماری از اعضای خود در حومه درعا از جمله فردی که وی را مسئول میدانی گروه بیت المقدس خوانده اند، خبر داده اند.

در حومه قنیطره نیز، نیروهای ارتش، مخفیگاه ها ومواضع تروریست های جبهه النصره و دیگر گروه های مرتبط با رژیم اشغالگر اسرائیل را درهم کوبیدند که طی آن شمار زیادی از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.