کد خبر : 27706
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 ژوئن 2015 - 7:35

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۶ فقره سرقت و ۲ نفر مالخر در اهر

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۶ فقره سرقت و ۲ نفر مالخر در اهر

به گزارش خبرنگار اهروصال، سرهنگ "رحیم محمدی" پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو و اماکن خصوصی با ۱۶ فقره سرقت در شهرستان اهر خبر داد و گفت: برابر گزارشات واصله مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی و داخل خودرو از مناطق خلوت در زمانهای متناوب شبانه‌روز در

به گزارش خبرنگار اهروصال، سرهنگ "رحیم محمدی" پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو و اماکن خصوصی با ۱۶ فقره سرقت در شهرستان اهر خبر داد و گفت: برابر گزارشات واصله مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی و داخل خودرو از مناطق خلوت در زمانهای متناوب شبانه‌روز در شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 

محمدی اضافه کرد: پس از انجام تحقیقات اولیه و در یک عملیات غافلگیرانه ماموران پلیس آگاهی و کلانتری شهرستان با همکاری و هماهنگی همدیگر و با برنامه‌ریزی خاص موفق به دستگیری سارق به هویت معلوم که فردی معتاد بود شدند و همچنین در این راستا تعداد دو نفر مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

 

وی افزود: در بازجویی اولیه متهم به سرقت ۱۶ فقره از اماکن خصوصی در مناطق خلوت که بدون قفل و تجهیزات ایمنی و ضد سرقت و نیز بدون نگهبان رها شده بودند اعتراف، و به همراه دو نفر مالخر جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اهر در پایان از شهروندان خواست تا توصیه‌های پلیس را در جهت حفظ و نگهداری اموال خود و پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هر گونه موارد مشکوک مراتب را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
همشهری دوشنبه , 15 ژوئن 2015 - 11:04

سلام بنده از فرماندهی انتظامی اهر وتمام کادرشهرستان الخصوص جناب سروان نظری کادر کلانتری ۱۱که در پیگیری پرونده سرقت موتورسیکلت بنده با مشاوره و پیگیری ایشان وبا اخلاق حسنه و با هیچ چشم داشتی که ازکمتر کسی در این زمانه دیده میشود تقدیر و تشکر میکنم امیدوارم ایشان در مراحل زندگانی همیشه شاد باشد وپیروز چون بنده حقیر را شاد و راضی کرده خداوند از ایشان راضی باشد وامیدوارم همتای ایشان در اهر افزایش یابد. با تشکر شهروندی از اهر

نظرات بسته شده است.