کد خبر : 27608
تاریخ انتشار : جمعه 12 ژوئن 2015 - 2:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در جایگاه ملی بسته هستند

نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در جایگاه ملی

نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در جایگاه ملی

 شهر اهر چند سالی است که میزبان جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران است . این جشنواره در ایستگاه هشتم خود از جایگاه منطقه ای به ملی ارتقا یافت و در تابستان امسال نهمین دوره آن در قامت ملی برگزار می شود تلاش بی وقفه همه اهالی هنر ارسباران در ارتقاءجایگاه آن ستودنی است .فرزندان تلاشگر خطه

 شهر اهر چند سالی است که میزبان جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران است . این جشنواره در ایستگاه هشتم خود از جایگاه منطقه ای به ملی ارتقا یافت و در تابستان امسال نهمین دوره آن در قامت ملی برگزار می شود تلاش بی وقفه همه اهالی هنر ارسباران در ارتقاءجایگاه آن ستودنی است .فرزندان تلاشگر خطه ارسباران اگر از نظر امکانات و فضا در مضیقه هستند اما با اراده پولادین و ذهن های خلاق خود صحنه های بی بدیل خلق می کنند.

اکنون که هنر نمایش ارسباران در ایستگاه نهم خود، می رود که یک جشنواره ملی برگزار نماید انتظار می رود همه کسانی که عشق به اعتلای فرهنگی جامعه اسلامی مان دارند ، همواره حمایت وپشتیبانی خود را از این خواستگاه عمیق فرهنگی که ریشه در آداب و سنن فرهیخته محلی دارد به انجام برسانند.

 امید است با حمایت مسئولان وحضور فعال هنرمندان ،این هنر نمایش با زبان گویای خود جلوه های زیبای هنر ارسباران را در جایگاه ملی بازگو نموده و راه را برای حضور و برگزاری بین المللی در دوره های بعدی هموار نماید.

نویسنده: ولی ا… دینی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.