کد خبر : 27464
تاریخ انتشار : شنبه 13 ژوئن 2015 - 23:42
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گام‌های بلند ایران در بخش هسته‌ای،کشاورزی و پزشکی حاصل تلاش کارشناسان است بسته هستند

گام‌های بلند ایران در بخش هسته‌ای،کشاورزی و پزشکی حاصل تلاش کارشناسان است

گام‌های بلند ایران در بخش هسته‌ای،کشاورزی و پزشکی حاصل تلاش کارشناسان است

به گزارش خبرنگار اهروصال، آیت اله جواد حاجی زاده در دیدار با مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان اهر، بمناسبت هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: کشاورزی به عنوان یکی از منابع اصلی تغذیه انسان، محور محسوب می شود و برای رسیدن به این امر مهم به عزم ملی و وحدت بیشتری در جامعه نیاز است. وی به

به گزارش خبرنگار اهروصال، آیت اله جواد حاجی زاده در دیدار با مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان اهر، بمناسبت هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: کشاورزی به عنوان یکی از منابع اصلی تغذیه انسان، محور محسوب می شود و برای رسیدن به این امر مهم به عزم ملی و وحدت بیشتری در جامعه نیاز است.


وی به جایگاه ویژه کشاورزی در دین مبین اسلام و در بیان ائمه اطهار و امامان معصوم اشاره کرد و گفت: دین اسلام و تمامی بزرگان دینی، به کشاورزی اهمیت فراوانی داده و برای آن ارزش بالایی قائل هستند.


امام جمعه اهر با معرفی هفته جهاد کشاورزی به عنوان هفته خدمت، تلاش و مجاهدت اشاره کرد و گفت: در چند دهه اخیر کشور ایران در بخش‌های مختلف علمی، پزشکی،‌ هسته ای و به ویژه بخش کشاورزی گام های بلندی برداشته که نتیجه فکر و تلاش فرزندان و کارشناسان این کشور است.


وی با اشاره به تولیدات بخش کشاورزی و دامی اظهار داشت: در جامعه امروزی به دلیل تقاضای بالای مردم و عرضه پائین محصولات کشاورزی مشکلات عدیده ای برای مردم بوجود آورده است باید تلاش کرد تا با برنامه ریزی مدون و اصولی بتوان به صادر کننده گوشت و حبوبات منطقه و حتی کشورهای همسایه تبدیل شد.


امام جمعه اهر با ایان اینکه جهادگران کشاورزی افسران اقتصادی کشور هستند خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال با عنوان دولت و ملت همدلی و همزبانی همه ما باید در راستای تحقق این مهم حرکت و شرایط را برای استقلال اقتصادی کشور مهیا کنیم.


وی همچنین گفت: کارکنان اداره جهاد کشاورزی با آموزش علم روز به کشاورزان در نحوه مراحل کاشت تا برداشت محصول می‏توانند، نقش موثری در افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی داشته باشند.


حاجی زاده با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در راستای مقاوم‌سازی اقتصاد کشور عنوان داشت: توسعه صنعت کشاورزی و جایگزینی روش‎های نوین با روش‌های سنتی در افزایش محصولات و مایحتاج مردم به خصوص محصول استراتژیک گندم موثر است.

انتهای پیام/۲۷۴۶۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.