کد خبر : 27199
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 ژوئن 2015 - 10:56

پیگیر وعده رئیس‌جمهور برای تخصیص اعتبار۹۰میلیاردی به جاده اهر-تبریز هستم

پیگیر وعده رئیس‌جمهور برای تخصیص اعتبار۹۰میلیاردی به جاده اهر-تبریز هستم

به گزارش اهروصال، عباس فلاح باباجان در گفتگو با خبرنگار ائل در مورد وعده رئیس جمهور برای تخصیص بودجه به جاده اهر- تبریز، گفت: پیش از سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی نیز مکاتبات لازم برای پیگیری این موضوع صورت گرفته بود. از پیگیری امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی تشکر می کنم

به گزارش اهروصال، عباس فلاح باباجان در گفتگو با خبرنگار ائل در مورد وعده رئیس جمهور برای تخصیص بودجه به جاده اهر- تبریز، گفت: پیش از سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی نیز مکاتبات لازم برای پیگیری این موضوع صورت گرفته بود.

از پیگیری امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی تشکر می کنم

وی در ادامه با اشاره به اینکه روحانی در انتخابات سال ۹۲ در اهر رأی اول را آورده بود، بیان داشت: مردم اهر با انتخاب روحانی، از وی مطالباتی دارند و مهمترین مطالبه آنها نیز ساماندهی جاده اهر- تبریز است که من این موضوع را به اطلاع رئیس جمهور رساندم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با تقدیر از وعده رئیس جمهور در مورد تخصیص ۹۰۰ میلیارد ریال عتبار به جاده اهر- تبریز در سخنرانی خود در جمع مردم آذربایجان شرقی، تصریح کرد: از نقش امام جمعه محترم تبریز در پیگیری این موضوع در جلسات متعدد، تشکر می کنم.

وی به امضای نامه نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس که از دولت در خواست تخصیص اعتبار شده بود و همچنین پیگیری های استاندار آذربایجان شرقی اشاره داشته و تصریح کرد: تلاش های نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس و استاندار و فرمانداران تبریز و اهر قابل تقدیر است.

 

از طریق آخوندی و نوبخت پیگیر وعده رئیس جمهور هستم

 

 عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در تبریز و وعده تخصیص اعتبار به این جاده، گفت: بعد از سخنرانی رئیس جمهور بلافاصله با آخوندی، وزیر مسکن و شهرسازی تلفنی صحبت کردم و وی نیز در نظر داشت تا این اعتبار هر چه زودتر تخصیص یابد تا سال ۹۵ این پروژه به اتمام برسد چرا که لازمه آن این است که این پروژه در سال ۹۴ به وضعیت مطلوب برسد.

وی ادامه داد: این موضوع را همچنین از طریق نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیگیر هستیم و بعد از ماه مبارک رمضان در این زمینه با حضور مدیران استانی جلسه ای در تهران خواهیم داشت.

 

در صورت خلف وعده دولت، اتفاقات نگران کننده در جاده  اهر- تبریز تداوم خواهد یافت

 

فلاح با اشاره به لزوم عملی کردن این وعده رئیس جمهور، گفت: وقتی وعده به این بزرگی به مردم داده می شود، دیگر جایی برای از زیر در رفتن آن وجود ندارد.

وی افزود: همه مردم منطقه از وضعیت نامناسب جاده اهر- تبریز خسته شدند و همه اقشار مردم از پیر و جوان، زن و مرد پیگیر بهبود وضعیت آن هستند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس ادامه داد: دولتی که خود را دولت راستگویان معرفی کرده باید این وعده را عملی کند که در صورت خلف وعده، اتفاقات نگران کننده در این جاده تداوم خواهد یافت.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا دولت تدبیر و امید نسبت به تحقق وعده تخصیص اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریالی بصورت عملی وارد میدان شود و نگرش مثبتی به این موضوع داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
طه اهری چهارشنبه , 10 ژوئن 2015 - 12:35

دیگ به کارهای دولت گیر ندیم .
زحمت میکشن و اعتبار میدن. انشالاه خواهند ساخت . ..

علی پنج‌شنبه , 11 ژوئن 2015 - 18:25

گیر دادن نیست آقا طه!!
وعده ۹۰ میلیاردی گه در بودجه امسال دیده نشده و معلوم هم نیست که سال بعد هم تخصیص یابد!!

نظرات بسته شده است.