کد خبر : 26786
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 ژوئن 2015 - 15:49
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فشار انتقال آب از میناب به بندرعباس و سایر شهرهای هرمزگان کاهش یابد بسته هستند

فشار انتقال آب از میناب به بندرعباس و سایر شهرهای هرمزگان کاهش یابد

فشار انتقال آب از میناب به بندرعباس و سایر شهرهای هرمزگان کاهش یابد

 استاندار هرمزگان گفت:‌برنامه‌ریزی‌ها در استان هرمزگان به سمتی است که فشار انتقال آب از میناب به بندرعباس و دیگر شهرها را کم کنیم. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، جاسم جادری عصر امروز در جلسه شورای اداری میناب، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ها در استان هرمزگان به سمتی است که فشار انتقال آب از میناب به بندرعباس





 استاندار هرمزگان گفت:‌برنامه‌ریزی‌ها در استان هرمزگان به سمتی است که فشار انتقال آب از میناب به بندرعباس و دیگر شهرها را کم کنیم.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، جاسم جادری عصر امروز در جلسه شورای اداری میناب، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ها در استان هرمزگان به سمتی است که فشار انتقال آب از میناب به بندرعباس و دیگر شهرها را کم کنیم و طرح‌های جایگزین دیگری همچون انتقال آب از سد جگین و تجهیز چاه‌های دشت شمیل و نیان در دستور کار قرار گیرد.

جادری افزود: با انتقال آب از سد جگین، حتی می‌توان مشکل بخشی از کشاورزان مینابی را که در مسیر انتقال آب قرار دارند، حل کرد.

وی اضافه کرد: ‌میناب از جایگاه مهمی در استان هرمزگان برخوردار است، مسئولان باید با تلاش مضاعف، عقب‌ماندگی‌های این شهرستان را جبران کنند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث دومین بیمارستان میناب، عنوان کرد: این بیمارستان توسط بخش خصوصی احداث و پس از آن به دولت تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: امکانات بهداشتی و درمانی در شهرستان میناب باید ارتقاء پیدا کند و در این راستا دولت تدبیر و امید تلاش خواهد کرد تا خدمات بهتری به مردم این منطقه ارائه شود.

به گزارش تسنیم، در سفر استاندار هرمزگان به شهرستان میناب، عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ام‌البنین به عنوان دومین بیمارستان شهرستان میناب آغاز شد، وی همچنین در ادامه از سد استقلال میناب بازدید کرد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.