کد خبر : 26783
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 ژوئن 2015 - 15:48
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای خانه احزاب آذربایجان‌غربی راه‌اندازی می‌شود‌ بسته هستند

خانه احزاب آذربایجان‌غربی راه‌اندازی می‌شود‌

خانه احزاب آذربایجان‌غربی راه‌اندازی می‌شود‌

 مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی از راه‌اندازی خانه احزاب این استان در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، علی مصطفوی عصر امروز در نخستین نشست دبیران شعب احزاب و تشکل‌های سیاسی آذربایجان غربی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: احزاب پل ارتباطی بین





 مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی از راه‌اندازی خانه احزاب این استان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، علی مصطفوی عصر امروز در نخستین نشست دبیران شعب احزاب و تشکل‌های سیاسی آذربایجان غربی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: احزاب پل ارتباطی بین حاکمیت و مردم هستند.

وی گفت: فعالیت احزاب در گذشته فراز و نشیب‌هایی داشته است، در دولت تدبیر وامید‌، احزاب می‌توانند در چارچوب قانون اساسی فعالیت کنند و در ایجاد نشاط اجتماعی و سیاسی و افزایش مشارکت سیاسی نقش آفرین باشند.

مصطفوی به دو انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، هر دو مهم و سرنوشت‌ساز هستند و از اهمیت بسزایی برخوردارند، لازمه نشاط سیاسی و مشارکت گسترده در این انتخابات حضور و فعالیت احزاب است.

وی با اشاره به تشکیل خانه احزاب در کشور خاطرنشان کرد: با مشارکت و همکاری احزاب، خانه احزاب در استان نیز راه‌اندازی می‌شود تا با راه‌اندازی آن فعالیت احزاب در استان گسترده‌تر شود.

در این جلسه دبیران احزاب آذربایجان غربی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود درباره راهکارهای افزایش نشاط سیاسی و مشارکت سیاسی در استان پرداختند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.