کد خبر : 26765
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 ژوئن 2015 - 15:45
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سالانه ۱۱ هزار تن گوشت سفید در شهرستان لامرد تولید می‌شود‌ بسته هستند

سالانه ۱۱ هزار تن گوشت سفید در شهرستان لامرد تولید می‌شود‌

سالانه ۱۱ هزار تن گوشت سفید در شهرستان لامرد تولید می‌شود‌

مدیر جهاد کشاورزی لامرد با اشاره به اینکه تولید گوشت قرمز در لامرد سالانه بیش از ۸۰۰ تن است، گفت: بیش از ۳۴ واحد مرغداری در لامرد فعالیت می‌کنند و تولید سالانه گوشت سفید ‌بالغ بر ۱۱ هزار تن است. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، عبدالحمید همتی بعدازظهر امروز در نشست خبری، اظهار





مدیر جهاد کشاورزی لامرد با اشاره به اینکه تولید گوشت قرمز در لامرد سالانه بیش از ۸۰۰ تن است، گفت: بیش از ۳۴ واحد مرغداری در لامرد فعالیت می‌کنند و تولید سالانه گوشت سفید ‌بالغ بر ۱۱ هزار تن است.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، عبدالحمید همتی بعدازظهر امروز در نشست خبری، اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی یکی از وزارت‌خانه‌های موفق در عرصه تولیدات ملی است.

وی با بیان اینکه فعالیت جهاد کشاورزی در بخش‌های دام و طیور، کشاورزی، عمرانی و زیربنایی و تامین آب کشاورزی است، افزود: در سال زراعی ۹۳-۹۴ بیش از ۶۰۵۰ هکتار سطح زیر کشت گندم و جو در شهرستان لامرد وجود داشته که بیش از ۱۱هزار و ۵۰۰ تن گندم تولید شد.

همتی با اشاره به اینکه تولید گوشت قرمز در لامرد سالانه بیش از ۸۰۰ تن است، گفت: بیش از ۳۴ واحد مرغداری در لامرد فعالیت می‌کنند که تولید سالانه گوشت سفید در لامرد بالغ بر ۱۱ هزار تن است.

وی خاطرنشان کرد: سالانه بیش از ۴ میلیون قطعه در مرغداری‌های لامرد جوجه‌ریزی شده و ۶٫۴ درصد از گوشت سفید استان در لامرد تولید می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی لامرد با تاکید بر افزایش مازاد تولید گوشت سفید در لامرد اظهار داشت: سرمایه‌گذاران باید در عرصه صادرات گوشت سفید در شهرستان اقدام کنند و جهاد کشاورزی لامرد تصمیم جدی برای صادرات گوشت سفید دارد. 

وی با اشاره به پروژه‌هایی که در هفته جهاد کشاورزی در لامرد افتتاح می‌شود، گفت: در هفته جهادکشاورزی سه طرح در شهرستان لامرد افتتاح می‌شود که دو طرح مرغداری ۳۰ هزار قطعه‌ای با اشتغال بیش از ۲۲ نفر به صورت مستقیم و یک طرح سردخانه است.

همتی تصریح کرد: در سال گذشته دو واحد تولید خوراک دام و طیور به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان لامرد افتتاح شد که سبب اشتغال مستقیم بیش از ۲۷ نفر شد.

مدیرجهاد کشاورزی لامرد خاطرنشان کرد: ‌لامرد در امر تولید نشاء در استان فارس رتبه نخست را دارد و بخشی از نشاء استان‌های فارس، هرمزگان و بوشهر را تامین می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.