کد خبر : 26475
تاریخ انتشار : جمعه 5 ژوئن 2015 - 19:14
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ترس کی‌روش از توپ، آزادی حدادی‌فر و هُل دادن بازیکن پرسپولیس از سوی یک استقلالی بسته هستند

ترس کی‌روش از توپ، آزادی حدادی‌فر و هُل دادن بازیکن پرسپولیس از سوی یک استقلالی

ترس کی‌روش از توپ، آزادی حدادی‌فر و هُل دادن بازیکن پرسپولیس از سوی یک استقلالی

 تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان پس از یک روز تعطیلی از عصر امروز (جمعه) از سر گرفته شد. به گزارش اهروصال به نقل از مهر، تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان جهت آماده سازی برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس





 تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان پس از یک روز تعطیلی از عصر امروز (جمعه) از سر گرفته شد.

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان جهت آماده سازی برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) پس از یک روز تعطیلی از سر گرفته شد.

* بازیکنان تیم ملی پیش از حضور کارلوس کی‌روش در زمین به کار با توپ، تنیس فوتبال و … پرداختند.

* علیرضا بیرانوند که به همراه وحید امیری از امروز در تمرین تیم ملی حاضر شد پیش از آغاز تمرین خوش و بش گرمی با سرمربی تیم ملی داشت.

* قاسم حدادی فر، هافبک تیم ذوب آهن که بعد از فینال جام حذفی به تیم ملی دعوت شد به کادرفنی تیم ملی اعلام کرد به دلیل شرایط نامساعدش نمی تواند در تمرینات حاضر شود و به همین دلیل از حضور در تمرینات تیم ملی آزاد شد.

* مرتضی پورعلی گنجی که پس از دیدار تیانجین و گوانگژو اورگراند امروز به تهران رسید و خودش را به کادرفنی تیم ملی معرفی کرد، به دلیل خستگی در تمرین شرکت نکرد. وی به همراه سردار آزمون که تیم باشگاهی‌اش در روسیه (روستوف) همچنان درگیر مسابقات است، غایبان تمرین امروز بودند.

* کی‌روش راس ساعت ۱۸ سوت آعاز تمرین را زد و بازیکنان دو به دو با پاسکاری بین موانع، حرکت آهسته با توپ، دریبل زدن های نرم و دویدن های آرام خود را گرم کردند.

* پیش از آغاز تمرین اصلی دکتر دیه‌گو، مربی بدنساز تیم ملی با برنامه ۱۱+ بازیکنان تیم ملی را ۲۰ دقیقه تمرین داد تا از آسیب دیدگی احتمالی آنها جلوگیری شود.

* بازیکنان پس از گرم کردن پشت دروازه مشغول کارهای بدنی و آمادگی جسمانی شدند و با استارت های کوتاه خود را آماده تمرین اصلی کردند.

* چهار دروازه بان تیم ملی در غیاب دن گاسپار با مهدی حیدری، مربی دروازه بان های تیم جوانان تمرینات خود را دنبال کردند. تمرینات آنها به طرز جالبی انجام می شد و همزمان هر چهار دروازه‌بان در چارچوب حضور داشتند اما فقط یک نفر حق دفع توپ را داشت.

* کی‌روش برای بخش اصلی تمرین شش دروازه کوچک در زمین قرار داد و بازیکنان در دو تیم سفید و قرمز به بازی گل کوچک پرداختند.

* در فوتبال گل کوچک و زمانی که یکی از بازیکنان قصد داشت به توپ ضربه بزند کارلوس کی‌روش مقابل او حضور داشت و از ترس خوردن توپ به صورتش روی خود را برگرداند.

* محمد خاکپور، سرمربی تیم امید که در تمرین امروز حاضر شده بود دعوت مدیر رسانه‌ای تیم ملی برای حضور در جایگاه وی آی پی را نپذیرفت و روی سکوها نظاره گر تمرین بود.

* رحمان رضایی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان یکی دیگر از نفرات حاضر در تمرین بود که از جایگاه وی آی پی تمرین را تماشا کرد.

* در صحنه‌ای از بازی مهدی طارمی در فوتبال گل کوچک موفق به گلزنی شد. پس از این صحنه هاشم بیک‌زاده که مامور مهار طارمی بود، مهاجم پرسپولیس را هُل داد که این اتفاق باعث افتادن دروازه شد.
انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.