کد خبر : 26472
تاریخ انتشار : جمعه 5 ژوئن 2015 - 19:13
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای خاکپور: اگر قرار باشد پولی که در شأن مربیان ایرانی نیست را بدهند، بهتر است مجانی کار کنیم بسته هستند

خاکپور: اگر قرار باشد پولی که در شأن مربیان ایرانی نیست را بدهند، بهتر است مجانی کار کنیم

خاکپور: اگر قرار باشد پولی که در شأن مربیان ایرانی نیست را بدهند، بهتر است مجانی کار کنیم

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: کارلوس کی‌روش با دعوت از بازیکنان جوان نشان داد که نگاه ویژه‌ به آنان دارد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، محمد خاکپور در خصوص حضورش در تمرین امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خوشحالم که می‌بینم بازیکنان تیم امید به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده‌اند و





سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: کارلوس کی‌روش با دعوت از بازیکنان جوان نشان داد که نگاه ویژه‌ به آنان دارد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، محمد خاکپور در خصوص حضورش در تمرین امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خوشحالم که می‌بینم بازیکنان تیم امید به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده‌اند و این نشان دهنده نگاه ویژه کی‌روش به بازیکنان جوان است. امروز به تمرین تیم ملی آمدم تا از نزدیک شاهد کار این بازیکنان جوان باشم و حمایتم را از تیم ملی نشان دهم. خواستم ببینم بازیکنان تیم ملی در تمرینات به چه شکل کار می‌کنند که دیدم تمرینات بسیار خوب و مفرح است.

وی درباره قطع همکاری مجید صالح با کادرفنی تیم امید و اینکه تکلیف «رباه» مربی فرانسوی مدنظرش به کجا رسید، گفت: خیلی متاسفم که صالح دیگر نمی‌تواند با ما کار کند. او از مربیان خوب و با دانشی محسوب می‌شود که ترجیح داد در زمینه باشگاهی به کارش ادامه دهد. با توجه به عدم حضور صالح دنبال تقویت کادرفنی تیم امید هستیم و باید یک مربی با دانش را جایگزین او کنیم تا به تیم امید کمک کند. رباه هم دو روز در تهران حضور داشت و بنده از نزدیک با او صحبت کردم او مربی بسیار خوب و با دانشی است اما ما به کسی نیاز داریم که تجربه بیشتری نسبت به رباه داشته باشد.

سرمربی تیم امید درباره اینکه چند بازیکن تیمش به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده‌اند و در صورت احتیاج کی‌روش به آنها چگونه جای خالی آنها را پر خواهد کرد، گفت: خیلی خوشحالیم که این بازیکنان به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده‌اند، به نظرم همه بازیکنان تیم‌های پایه در خدمت تیم بزرگسالان باشند. این مسئله را اکنون نمی‌گویم بلکه ۵ ماه پیش هم همین را به کفاشیان گفته بودم. اکنون هم خوشحالم که کی‌روش نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جوان وجود دارد و باید بگویم آنقدر استعداد در کشور ما زیاد است که اگر ۲۰ بازیکن تیم امید به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوند باز هم می‌توان تیم امید دیگری ساخت.

خاکپور در پاسخ به این سوال که آیا مربی جدیدی مدنظرش قرار گرفته تا جایگزین صالح شود، خاطرنشان کرد: هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم اما چند رزومه به دستم رسیده که در حال مطالعه روی آنها هستم و چند مربی کاربلد ایرانی هم پیشنهاد شده‌اند که باید در خصوص آنها تصمیم بگیریم.

وی در واکنش به این موضوع که تکلیف قراردادهای کادرفنی تیم امید به کجا رسید و آیا قراردادهای ۱۵، ۷ و ۲ میلیونی شأن مربیان این تیم را حفظ می‌کند یا نه، اظهار داشت: این سوال را من باید از شما بپرسم. هنوز هیچ قراردادی بسته نشده و فقط فدراسیون فوتبال قراردادی را برای خودش تنظیم کرده و من هم یک بار موضع خودم را نشان دادم. در شخصیت مربی ایرانی نیست که چنین قراردادهایی را امضا کند و اگر قرار باشد با چنین مبالغی کار شود، بهتر است مجانی کار کنیم.

سرمربی امید درباره اینکه تکلیف مدرک مربیگری‌اش چه شد و فریدون معینی گفته در حالی که هنوز خاکپور این مسئله را روشن نکرده اما به تیم امید بازیکن دعوت کرده است، گفت: من مصاحبه معینی را نخوانده‌ام اما او اظهارنظرش خودش را کرده است. در خصوص مدرک مربیگری‌ام باید بگویم در آمریکا و مثل تمام کنفدراسیون‌های فوتبال جهان مدرک مربیگری B,C و A را گرفته‌ام و تفاوت مدرک A فدراسیون آمریکا با سایر فدراسیون‌ها این است که هر ۴ سال یک بار باید این مدرک را تمدید کنیم و تاریخ انقضا در این مدرک وجود دارد. من هم ۴ بار تا به حال به این کلاس‌ها رفته‌ام و به نظرم مشکلی وجود ندارد اما اطلاع‌رسانی ناقصی در خصوص مدرک من به AFC شده است.

خاکپور افزود: در این خصوص نامه‌نگاری‌هایی صورت گرفته و برخی مستندات ارائه شده تا مشکل حل شود، تفاوت قوانین فدراسیون‌های آمریکای شمالی و مرکزی با سایر نقاط باعث شده این اتفاق رخ دهد اما به زودی به نتیجه جدیدی خواهیم رسید.

وی درباره اینکه آیا مدرک مربیگری A آمریکا اعتبار لازم را دارد یا نه، گفت: به هر جهت من نمی‌توانم در این خصوص نظر بدهم و بگویم کارشناسی هست یا نه، اما فکر نمی‌کنم آمریکا از لحاظ معلومات ورزشی کشوری عقب‌افتاده باشد که بخواهند مدرک آن را قبول نکنند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.