کد خبر : 26461
تاریخ انتشار : جمعه 5 ژوئن 2015 - 19:08
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سقائیان نژاد به عنوان شهردار جدید قم معارفه شد بسته هستند

سقائیان نژاد به عنوان شهردار جدید قم معارفه شد

سقائیان نژاد به عنوان شهردار جدید قم معارفه شد

 با حکم وزیر کشور و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)، معارفه سقائیان نژاد شهردار جدید قم برگزار شد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، عصر امروز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه





 با حکم وزیر کشور و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)، معارفه سقائیان نژاد شهردار جدید قم برگزار شد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، عصر امروز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و محمد دلبری، شهردار سابق قم، مراسم معارفه سقائیان نژاد به عنوان شهردار جدید قم برگزار شد.

سقائیان نژاد در این مراسم به ارائه گزارشی از برنامه های خود در شهرداری قم پرداخت و ابراز امیدواری کرد مشکلات مالی شهرداری قم با همکاری مسئولان مرتفع شود.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ایم مراسم اظهار داشت: سقائیان نژاد شخصیتی دنیا دیده است و من نیز از ایشان به سبب قبول این کار تشکر می‌کنم، البته کار مهمی را به عهده گرفته اند و شورای اسلامی شهر قم نیز مسئولیت مهمی به عهده دارد و شهردار جدید نیز باید به این مسئله توجه کند.

ولی الله بیاتی رئیس شورای اسلامی شهر قم و حجت الاسلام محمدصادق صالحی منش از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.