کد خبر : 26215
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 ژوئن 2015 - 14:59
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای از برگزاری مراسم سالگرد امام(ره) تا ذخیره سازی میگو در اراضی پرورشی بسته هستند

از برگزاری مراسم سالگرد امام(ره) تا ذخیره سازی میگو در اراضی پرورشی

از برگزاری مراسم سالگرد امام(ره) تا ذخیره سازی میگو در اراضی پرورشی

 استان بوشهر در هفته‌ای که گذشت، شاهد رویدادهای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در نقاط مختلف این استان بود. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، استان بوشهر در هفته‌ای که گذشت شاهد تخصیص اعتبار برای راه‌اندازی دانشکده معماری بوشهر، ناامن شدن فعالیت برای زمین‌خواران در استان بوشهر، راه‌اندازی سکوهای دریایی فازهای ۱۹ تا ۲۱





 استان بوشهر در هفته‌ای که گذشت، شاهد رویدادهای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در نقاط مختلف این استان بود.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، استان بوشهر در هفته‌ای که گذشت شاهد تخصیص اعتبار برای راه‌اندازی دانشکده معماری بوشهر، ناامن شدن فعالیت برای زمین‌خواران در استان بوشهر، راه‌اندازی سکوهای دریایی فازهای ۱۹ تا ۲۱ پارس جنوبی، ذخیره سازی ۷۰ میلیون قطعه بچه میگو در استخرهای پرورشی، برگزاری جشن نیمه شعبان، برپایی مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) و دیگر وقایع بود.

۸۰ درصد ماموریت سپاه بوشهر در حوزه فرهنگی متمرکز است
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: برنامه‌های سپاه استان بوشهر در حوزه فرهنگی تدوین شده بگونه‌ای که ۸۰ درصد ماموریت سپاه در حوزه برنامه‌های فرهنگی متمرکز است.

۳۰ میلیارد ریال برای راه‌اندازی دانشکده معماری بوشهر تصویب شد‌
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: دانشکده معماری و شهرسازی بوشهر یکی از پروژه‌های مهم در حوزه مرکز آموزش عالی بوشهر بوده که برای راه‌اندازی آن ۳۰ میلیارد ریال مصوب شده است.

فعالیت برای زمین‌خواران در استان بوشهر ناامن شده است
رئیس کل دادگستری بوشهر گفت: زمین خواری یکی از پدیده‌هایی نگران کننده است که با تدابیر اندیشیده شده فعالیت برای زمین‌خواران در استان بوشهر ناامن شده است.

سکوهای دریایی فازهای ۱۹ تا ۲۱ پارس جنوبی امسال راه اندازی می‌شود
مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی گفت: سکوهای دریایی فازهای۱۹،۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی تا پایان امسال راه‌اندازی و وارد مدار می‌شود.

۷۰ میلیون قطعه بچه میگو در استخرهای پرورشی بوشهر ذخیره شد‌
مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: همزمان با آغاز فصل پرورش میگو در استان، ‌پرورش دهندگان آبزیان تاکنون ۷۰ میلیون و ۷۵۰هزار قطعه بچه میگو در استخرهای پرورش ذخیره سازی کردند.

کمیته گرد و غبار در بوشهر تشکیل می‌شود
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: برای بررسی کانو‌ن‌های تولید ریزگردها در استان بوشهر کمیته گرد و غبار با حضور کارشناسان و مسئولان حفاظت محیط زیست کشور در بوشهر تشکیل می‌شود.

تفرقه افکنی در بین مسلمانان با سرمایه‌گذاری‌های جهانی صورت می‌گیرد
مسئول بعثه رهبر معظم انقلاب درعربستان گفت: دشمنان در جهان اسلام برای اختلاف میان شیعه و سنی به‌ویژه در کشورهای همسایه سرمایه‌گذاری‌های فراوانی می‌کنند.

فاز نخست ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر امسال تکمیل می‌شود‌
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: فاز نخست ورزشگاه ۱۵هزار نفری بوشهر امسال تکمیل و در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد

زائران حرم امام (ره) از بوشهر راهی تهران شدند
جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: برای شرکت در بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) زائران حرم امام راحل از بوشهر به‌وسیله ۳۰ دستگاه اتوبوس راهی تهران شدند.

ارم دشتستان” منطقه حامی پلنگ ایرانی می‌شود
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه منطقه ارم دشتستان به عنوان زیستگاه پلنگ ایرانی شناخته شده و با وجود مردم طبیعت دوست، منطقه ارم دشتستان به عنوان منطقه حامی پلنگ ایرانی اعلام می‌شود.

۱۱میلیارد کیلووات‌ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر گفت: از ابتدای راه‌اندازی و بهره‌برداری صنعتی نیروگاه اتمی بوشهر تاکنون ۱۱ میلیارد کیلووات‌ساعت انرژی الکتریکی تولید و به شبکه سراسری برق کشور تحویل شد.

جنایت آل سعود نشان از جاهلیت در این عصر است
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه جنایت آل سعود نشان از جاهلیت دوم دراین عصر است گفت: کشتار ۴ هزار نفر در مدت ۲ ماه آن هم کودک، خردسال، زن ومرد نشان از جاهلیت دوم دراین عصر است.

استان بوشهر غرق در نور و شادی است
همزمـان با سالروز میلاد منجی عالم بشریت میلاد قائم آل محمد (عج)، مردم ولایت‌مدار استان بوشهر با برپایی آیین‌های جشن و سرور و پخش شربت و شیرینی این روز با سعادت را گرامی داشتند.

مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام(ره) در بوشهر برگزار شد
بیست و ششمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) ظهر امروز با حضور امام جمعه موقت تهران، امام جمعه بوشهر و سایر قشرهای مردم ولایت‌مدار بوشهر برگزارشد.

آیت‌الله خاتمی: مذاکرات مورد تائید مقام معظم رهبری را حمایت می‌کنیم
امام جمعه موقت تهران گفت: مذاکره کنندگان فرزندان ملت ایران هستند کسی حق تهمت خیانت به آنان ندارد ولی مذاکره کنندگان باید در چارچوب تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری حرکت کنند تا مورد حمایت قرار گیرند.

شعار “مرگ بر آمریکا” تجلی فرهنگ استکبارستیزی است
امام جمعه موقت تهران فرهنگ استکبارستیزی را از ‌ویژگی‌های مشترک امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دانست و گفت: شعار “مرگ بر آمریکا” تجلی فرهنگ استکبارستیزی است

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.