کد خبر : 26208
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 ژوئن 2015 - 14:58
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای همدلی و همزبانی مردم دیار کریمان با امام راحل(ره) بسته هستند

همدلی و همزبانی مردم دیار کریمان با امام راحل(ره)

همدلی و همزبانی مردم دیار کریمان با امام راحل(ره)

 اقشار مختلف مردم از سراسر کشور به‌ویژه جوانان به حسینیه ثارالله کرمان آمده اند تا با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کنند. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، ۲۶ سال از ارتحال امام خمینی(ره) می‌گذرد و اکنون من به همراهی بقیه خبرنگاران به حسینیه ثارالله کرمان آمده‌ایم تا سالگرد عروج ایشان را





 اقشار مختلف مردم از سراسر کشور به‌ویژه جوانان به حسینیه ثارالله کرمان آمده اند تا با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کنند.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، ۲۶ سال از ارتحال امام خمینی(ره) می‌گذرد و اکنون من به همراهی بقیه خبرنگاران به حسینیه ثارالله کرمان آمده‌ایم تا سالگرد عروج ایشان را گرامی بداریم.

با خودم فکر می‌کنم سرائیدن انسان‌هایی که در قید حیات نیستند کار چندان دشواری نیست، نمی‌دانم شاید از این بابت است که دیگر نه توان نفس کشیدن را دارند و نه توان دفاع از خود را.

از این رو فرصت را مغتنم می‌دانم، دست به قلم می‌زنم، می‌نویسم، از عروجی ملکوتی امام بزرگوار، از قیام‌ با درایت ایشان، از برای ایشان می‌نویسم اما…

این‌بار قلم با من یاری نمی‌کند، نمی‌دانم شاید بضاعت قلم و توان احساسم به خدمت اندیشه‌ام نمی‌آیند.. گویی خمینی بسیار فراتر از این نوشته‌هاست، گویی سراییدن ایشان جسارت می‌خواهد، عشق به خمینی در نوشته‌ها نمی‌گنجد، من در برابر نوشتن درباره ایشان کم آورده‌ام، اما خدا که کم نمی‌آورد، خدا جریان دارد…

خدا جریان دارد… گاهی خدا شبیه دست‌هایی می‌شود، دست‌هایی که چراغ راه تو می‌شوند، تو را به سمتی می‌کشانند که تصورش حتی برای خود فرد غیر ممکن است چه برسد به دشمن؛ دست‌های امام یعنی همین.

ایران در سایه تلاش‌های او به پیروزی رسید، این‌ها واژه نیستند، عین زندگی‌اند، او هستی مردمی بود که در مقابل دشمن و رژیم شاه سرخم کرده بودند، اما با تمام درایت خود توانست قدرت آن‌ها را درهم فرو بریزد.

امروز مردم آمده‌اند برای ابراز ارادت به این امام بزرگوار، اینجا می‌توان مردمی را دید که عشق و علاقه به ولایت و رهبری در چشمانشان موج می‌زند.

حسینیه ثارالله امروز شاهد مردمانی است که سادگی و صداقت پیشه آن‌هاست و با تمام اندوهی که در فراق حضرت امام دارند، روح خدا را به خدا سپرده‌اند.

این‌روزها تو را کمتر دارد اما از تو زنده تر کیست یا روح‌ الله؟ گویی بهشت زهرا را بعد از رحلت تو اینگونه نام نهادند، ای خاک! این ودیعه آسمانی بر تو مبارک باد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.