کد خبر : 26202
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 ژوئن 2015 - 14:57
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حادثه محور زنجان-قزوین یک کشته برجای گذاشت بسته هستند

حادثه محور زنجان-قزوین یک کشته برجای گذاشت

حادثه محور زنجان-قزوین یک کشته برجای گذاشت

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان از تردد بیش از ۲۲۶ هزار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته از محورهای مواصلاتی استان زنجان خبر داد و گفت: ۱۶ درصد از ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین است. به گزارش اهروصال مسعود خوشکام در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در  اظهار داشت: حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان





مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان از تردد بیش از ۲۲۶ هزار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته از محورهای مواصلاتی استان زنجان خبر داد و گفت: ۱۶ درصد از ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

به گزارش اهروصال مسعود خوشکام در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در  اظهار داشت: حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان همزمان با آغاز تعطیلات افزایش یافته است با این حال در جاده‌ها شاهد ترافیکی روان هستیم و مشکلی در عبور و مرور خودروها وجود ندارد.

وی ابراز کرد: در ۲۴ ساعت گذشته  226 هزار و ۹۳۸ وسیله نقلیه از محورهای مواصلاتی استان زنجان عبور کردند که پیش‌بینی می‌شود این میزان در روز آینده همزمان با پایان تعطیلات افزایش یابد.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به تردد ۳۶ هزار و ۸۹۸ خودروی سنگین از جاده‌های استان بیان کرد: این میزان ۱۶ درصد از ترددهای انجام شده در ۲۴ گذشته را تشکیل می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: صبح امروز برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو با گاردریل‌ سبب مرگ یک نفر شد و سه نفر را راهی بیمارستان کرد.

خوشکام ابراز کرد: این حادثه دلخراش در ساعت ۷:۳۰ صبح در کیلومتر ۴۲ لاین شمالی آزادراه زنجان- قزوین به وقوع پیوست و تلفات جانی به بار آورد.

وی علت این تصادف را خواب‌آلودگی و عدم هوشیاری راننده پژو عنوان کرد و گفت: رانندگان در هنگام خستگی از تردد در جاده‌ها خودداری کنند تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی افزایش قابل توجه حجم تردد در روز جمعه مسافران نسبت به مدیریت زمان سفر اقدام و در هنگام رانندگی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.