کد خبر : 26200
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 ژوئن 2015 - 14:56
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نفی ارزش‌های آل فرعون منحط و منحرف اساس نهضت امام "ره" بود بسته هستند

نفی ارزش‌های آل فرعون منحط و منحرف اساس نهضت امام "ره" بود

نفی ارزش‌های آل فرعون منحط و منحرف اساس نهضت امام "ره" بود

 عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نفی ارزش‌های آل فرعون منحط و منحرف رژیم پهلوی اساس نهضت امام راحل بود. به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، آیت‌الله محسن کازرونی عصر امروز در ویزه برنامه ارتحال امام راحل در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: تعبیر لطیفی در قرآن مطرح شد که هم اصالتا کار خود خداوند





 عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نفی ارزش‌های آل فرعون منحط و منحرف رژیم پهلوی اساس نهضت امام راحل بود.

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، آیت‌الله محسن کازرونی عصر امروز در ویزه برنامه ارتحال امام راحل در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: تعبیر لطیفی در قرآن مطرح شد که هم اصالتا کار خود خداوند است و هم کار انبیا و اولیا خداوند، اینکه خداوند انسان‌های اهل ایمان را از ظلمت و تاریکی به سمت نور خارج می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: خود خداوند متعهد به این عهد است که اهل ایمان را از ظلمت و تاریکی به سمت نور و روشنایی خارج کند، کسانی که ایمان می‌آورند این خروج را دارند، گاهی همین خصلت را خداوند به انبیای خود نسبت می‌دهد.

کازرونی بیان کرد: فرمود بر تو قرآن نازل کردیم تا مردم را به سمت نور هدایت کنی، خداوند موسی پیامبر را به عنوان نمونه مطرح می‌کند و می‌فرماید نشانه‌هایی به موسی دادیم و گفتیم قوم خود را از تاریکی‌ها به سمت نور ببر و روزهای خدا را به اینها یادآوری کن.

وی افزود: مردان و رجال الهی می‌توانند مصداق این معنا باشند و قیام کنند و نهضت ایجاد کنند دقیقا مشابه کار و هدفی که انبیا تعقیب می‌کردند و قوم و ملتی را از تاریکی خارج کنند و به سمت نور ببرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این مسئله در زمان ما مصداقش امام خمینی(ره) است، فردی که آمد و نهضتی را پی ریزی کرد تا این ملت را از ظلمات به نور هدایت کند و این مفهوم لطیف ظلمات به نور مصداق‌های گوناگونی دارد.

کازرونی تاکید کرد: نخستین مسئله بنیان کنی رژیم شاهنشاهی است که ۲۵۰۰ سال در این مملکت سابقه داشت، نخستین نعمتی که موسی به قوم بنی اسرائیل بشارت می‌دهد آزادی است و همین کار را امام انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: اگر نگاه کنید مجموعا یک آل فرعون منحط و منحرف کثیفی در کشور حاکم بود که براساس نقشه‌های دشمنان بر این مملکت حاکم شدند و ارزش‌ها را زیر پا می‌گذاشتند و امام خمینی(ره) مقابل اینها ایستاد.

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: اساس کار رژیم پهلوی مبتنی بر نفی مذهب بود و این در مورد رضاخان هم صدق می‌کرد و کسانی که از وی نیز حمایت می‌کردند همگی سرنوشت بدی پیدا کردند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.