کد خبر : 26074
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 ژوئن 2015 - 14:00
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مورا قراردادش را با PSG دو ساله تمدید کرد بسته هستند

مورا قراردادش را با PSG دو ساله تمدید کرد

مورا قراردادش را با PSG دو ساله تمدید کرد

 هافبک ۲۲ ساله پاری‌سن‌ژرمن تا سال ۲۰۱۹ در جمع قهرمان لوشامپیونه فرانسه ماندنی شد. به گزارش  تسنیم، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن خبر از تمدید دو ساله قرارداد لوکاس مورا با این تیم داد. این هافبک برزیلی که ماه ژانویه ۲۰۱۳ از سائوپائولوی برزیل به میلیونرهای پاریس ملحق شده بود با امضای قرارداد جدیدش خود را تا سال





 هافبک ۲۲ ساله پاری‌سن‌ژرمن تا سال ۲۰۱۹ در جمع قهرمان لوشامپیونه فرانسه ماندنی شد.

به گزارش  تسنیم، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن خبر از تمدید دو ساله قرارداد لوکاس مورا با این تیم داد. این هافبک برزیلی که ماه ژانویه ۲۰۱۳ از سائوپائولوی برزیل به میلیونرهای پاریس ملحق شده بود با امضای قرارداد جدیدش خود را تا سال ۲۰۱۹ به این تیم فرانسوی متعهد ساخت.

لوکاس مورا که در فصل جاری هشت گل برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رساند، پس از تمدید قرادادش گفت: خیلی خوشحالم. بازی برای پاری‌سن‌ژرمن افتخار بزرگی برای من است. امیدوارم بتوانم به PSG برای کسب عناوین بیشتر کمک کنم. رویایم این است که جزئی از تاریخ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بشوم. امیدوارم فصل بعد هم موفقیت‌های‌مان ادامه داشته باشد و لیگ قهرمانان اروپا را هم فتح کنیم. این هدف اصلی ما است.

وی افزود: این فصل عالی بود و ما به دستاورد فوق‌العاده‌ای رسیدیم که هرگز فراموش نخواهد شد. از اینکه برای پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کنم، احساس غرور می‌کنم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.