کد خبر : 26065
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 ژوئن 2015 - 13:58
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تشییع شهدای مسجد امام حسین ( ع ) در استان الاحساء عربستان+ تصاویر بسته هستند

تشییع شهدای مسجد امام حسین ( ع ) در استان الاحساء عربستان+ تصاویر

تشییع شهدای مسجد امام حسین ( ع ) در استان الاحساء عربستان+ تصاویر

هزاران نفر از شیعیان عربستان عصر امروز چهارشنبه پیکر ۴ شهید انفجار تروریستی مسجد امام حسین (ع ) را در منطقه «سیهات» از توابع استان الاحساء واقع در شرق عربستان تشییع کردند. به گزارش اهروصال به نقل از مهر، به نقل از رسانه‌های محلی در شرق عربستان، هزاران نفر از شیعیان عربستان عصر امروز چهارشنبه





هزاران نفر از شیعیان عربستان عصر امروز چهارشنبه پیکر ۴ شهید انفجار تروریستی مسجد امام حسین (ع ) را در منطقه «سیهات» از توابع استان الاحساء واقع در شرق عربستان تشییع کردند.

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، به نقل از رسانه‌های محلی در شرق عربستان، هزاران نفر از شیعیان عربستان عصر امروز چهارشنبه پیکر ۴ شهید انفجار تروریستی مسجد امام حسین (ع ) را در منطقه «سیهات» از توابع استان الاحساء واقع در شرق عربستان تشییع کردند.

فرزند شهید «محمد الابرش» در با در درست داشتن عکس پدر شهیدش در این مراسم شرکت کرده است.

کمیته‌های مردمی که جوانان شیعه در شرق عربستان برای محافظت از مردم در برابر حملات تروریستی تشکیل داده‌اند مسئولیت حفظ امنیت این مراسم را بر عهده دارند.

جمعه گذشته یک فرد انتحاری با پوشیدن لباس زنانه قصد داشت کمربند انفجاری خود را داخل مسجد امام حسین (ع) در شهر دمام منفجر کند که هوشیاری نیروهای مردمی محافظ مسجد مانع از محقق شدن هدف این فرد شد اما با انفجار کمربند انفجاری ۴ نفر از محافظان این مسجد به شهدات رسیدند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.