کد خبر : 26039
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 ژوئن 2015 - 13:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هدایت امام خامنه‌ای سبب پویایی دانشگاه‌ها شده است بسته هستند

هدایت امام خامنه‌ای سبب پویایی دانشگاه‌ها شده است

هدایت امام خامنه‌ای سبب پویایی دانشگاه‌ها شده است

میزگرد نقش مدیریت و هدایت امام خامنه‌ای در پیشرفت دانشگاه‌ها با حضور تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های خوزستان به مناسبت بیست و ششمین سالگرد زعامت امام خامنه‌ای برگزار شد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، ۱۴ خرداد هر سال غم سنگین رحلت و فقدان رهبری الهی که عرشیان بر عروجش گریستند دل هر آزادی‌خواهی را به





میزگرد نقش مدیریت و هدایت امام خامنه‌ای در پیشرفت دانشگاه‌ها با حضور تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های خوزستان به مناسبت بیست و ششمین سالگرد زعامت امام خامنه‌ای برگزار شد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، ۱۴ خرداد هر سال غم سنگین رحلت و فقدان رهبری الهی که عرشیان بر عروجش گریستند دل هر آزادی‌خواهی را به درد می‌آورد و از منظری دیگر  14 خرداد آغاز فصلی نو و طلوع آفتاب خمینی دیگری است.

۱۴خرداد ۱۳۶۸ با انتخاب مجلس خبرگان رهبری خمینی دیگر بر ولایت امر مسلمین جهان نصب می‌شود و دل آشفته و نگران مردم را مرهم می‌شود.

۱۴خرداد ۱۳۹۴ بیست و ششمین سالگرد انتصاب امام خامنه‌ای بر زعامت و رهبری مسلمین جهان است.

رهبری امام خامنه ای در این مدت باعث رشد و پیشرفت نظام در مسیر آرمان های انقلاب شده است، برای بررسی نقش و مدیریت امام خامنه ای در پیشرفت دانشگاه ها میزگردی با حضور تشکل های دانشجویی دانشگاه های خوزستان در دفتر خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

دبیر تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: بعد از رحلت جانسوز بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی امام روح الله این نگرانی در اذهان مردم بود که نکند با عروج امام خمینی (ره) انقلاب از رسیدن به آرمان‌های خود باز ماند.

علی گلشاهی بیان کرد: مجلس خبرگان رهبری با انتصاب شایسته امام خامنه ای به ولایت مسلمین جهان فصلی نو و امیدی دیگر برای پابرهنگان جهان باز کرد و بعد از ۲۶ سال از مدیریت مقام معظم رهبری کارنامه موفق معظم له بیانگر دقت این انتصاب است.

وی افزود: امام خامنه‌ای در این مدت مدیریت و راهبری انقلاب بیش از هر مسئول دیگری با دانشجویان ارتباط داشته و همواره بر نقش و اهمیت جوانان و دانشجویان تاکید داشته و دارند.

دبیر تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: افق دید رهبر معظم انقلاب برای دانشجویان این است که دانشجویان همان طور که امام خمینی(ره) ترسیم نمودند باید به دنبال ایجاد حکومت اسلامی در جهان باشند.

دانشجویان و آرزوهای نظام

وی بیان کرد: حضرت آقا از دانشجویان مطالبات فراوان و به حقی دارند چرا که ایشان معتقد هستند دانشجو می تواند تحول و نوآوری را ایجاد کند و آرزوهای بزرگ انقلاب را برآورده کند.

گلشاهی تاکید کرد: دیدارها و فرمایشات مقام معظم رهبری مانع رخوت و بن بست در دانشگاه شده و نوآوری، نشاط و حرکت به سمت آرمان ها را در بدنه دانشگاه ها زنده نگه داشته است.

وی گفت: آنچه همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است علم آموزی توامان با تهذیت و تقوا است.

دبیر فرهنگی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز نیز اظهار داشت: امروز هر چند داغ امام راحل را در سینه داریم ولی به واسطه میراث ارزشمندشان ایشان همیشه جاویدان هستند و امروز منطقه به واسطه انقلاب خمینی کبیر دچار بیداری اسلامی شده است.

وی افزود: به نوعی دوران مدیریت امام خامنه ای سخت تر و دشوارتر از دوران زعامت حضرت امام خمینی (ره) است.

سید عباس حسینی گفت: در این ۲۶ سال دشمن داخلی و خارجی به شکل نرم به آرمان های انقلاب تاخته اند ولی مدیریت عالی حضرت آقا موجب قبولی انقلاب در این آزمون‌ها شده است.

وی اظهار داشت: فتنه‌های سال های ۸۸ و ۷۸ مسائل بسیار پیچیده و عجیبی بودند که رهبری معظم انقلاب با به صحنه آوردن مردم این فتنه ها را مدیریت کردند.

پرسش‌گری و کمال‌گرایی مطالبه رهبری از دانشجویان

دبیر فرهنگی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: رهبر انقلاب اسلامی در دیدارهای خود با دانشجویان مکرر بر پرسش‌گری و کمال گرایی تاکید دارند و در دوره ی که عده‌ای در دهه ۷۰ درب دانشگاه ها را قفل کرده و انسداد سیاسی و فرهنگی را موجب شده بودند حضرت آقا مخالفت کردند.

وی بیان کرد: در آن دوران رهبری با بیان اینکه خدا لعنت کند کسانی را که نمی گذارند دانشگاه سیاسی باشد رونق سیاسی و فرهنگی را در دانشگاه نهادینه کردند.

حسینی گفت: امروز تعداد دانشجویان ۲۰ برابر قبل انقلاب شده است و در سال های اخیر در زمینه دانشگاه، مقام معظم رهبری بر آرامش و پیشرفت علمی تاکید دارند که باید مسئولین نسبت به این قضیه حساس باشند.

وی تصریح کرد: مدیریت و حضور حکیمانه امام خامنه ای در دانشگاه ها توطئه‌های دشمنان را که به دنبال ایجاد حیاط خلوط در دانشگاه هستند را نقشه بر آب کرده است و امروز سخن رهبری بیش از بیش در دل و جان دانشجویان نفوذ دارد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.