کد خبر : 25201
تاریخ انتشار : شنبه 30 می 2015 - 18:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شولتز برای برآوردن خواسته‌های انگلیس اعلام آمادگی کرد بسته هستند

شولتز برای برآوردن خواسته‌های انگلیس اعلام آمادگی کرد

شولتز برای برآوردن خواسته‌های انگلیس اعلام آمادگی کرد

رئیس پارلمان اروپایی با حمایت از باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا برای کنار آمدن با این کشور و برآوردن برخی خواسته‌های لندن اعلام آمادگی کرد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، “مارتین شولتز” رئیس پارلمان اروپا ظاهرا آماده است با نخست وزیر انگلیس در یکی از مسائل مهم سیاست اروپایی راه بیاید. دیوید





رئیس پارلمان اروپایی با حمایت از باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا برای کنار آمدن با این کشور و برآوردن برخی خواسته‌های لندن اعلام آمادگی کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، “مارتین شولتز” رئیس پارلمان اروپا ظاهرا آماده است با نخست وزیر انگلیس در یکی از مسائل مهم سیاست اروپایی راه بیاید.

دیوید کامرون درخواست می کند که انگلیس از برخی تعهدات خود در قبال اتحادیه اروپا مبتنی بر قرادادهای این اتحادیه خارج شود.

رئیس پارلمان اروپا در این باره به روزنامه “فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ” اظهار داشت: وی با این درخواست هیچ مسئله ای ندارد و در اینجا یک موضوع نمادین مطرح است. انگلیس تنها کشوری بوده است که در دهه های اخیر از مقررات خاص هماهنگی اروپایی مستثنی بوده است. ما در هر صورت تنها آنچه که از مدت ها پیش برای لندن صدق می کرده است را به رسمیت می شناسیم.

مارتین شولتز همچنین از باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا حمایت کرده و اظهار داشت که این درست است که درباره بهبود شرایطی بحث کنیم که به نفع همه باشد.

شولتز در عین حال یک مرز مشخصی را برای مذاکرات کامرون با اروپا قبل از برگزاری همه پرسی خروج این کشور از اتحادیه اروپا قرار داده و گفت: وی حاضر نیست اخاذی از اروپا را برای برآوردن منافع ایدئولوژیک جناح راست حزب محافظه کار انگلیس تحمل کند. ما نباید روند جدایی اتحادیه اروپا را آغاز کنیم.

شولتز همچنین از دعوت کامرون از وی برای سفر به انگلیس در ماه ژوئن خبر داده و گفت این اولین سفر وی به انگلیس بعد از سه سال ریاست وی بر پارلمان اروپا خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.