کد خبر : 25097
تاریخ انتشار : جمعه 29 می 2015 - 20:32
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۲۵۰ میلیارد تومان تملک دارایی به ساخت آزادراه‌‌های کشور اختصاص یافت بسته هستند

۲۵۰ میلیارد تومان تملک دارایی به ساخت آزادراه‌‌های کشور اختصاص یافت

۲۵۰ میلیارد تومان تملک دارایی به ساخت آزادراه‌‌های کشور اختصاص یافت

 معاون وزیر راه و شهرسازی از اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان تملک دارایی به ساخت آزادراه‌های کشور خبر داد. به گزارش اهروصال، حسن احمدی در گفت‌وگو با تابناک، درباره ساخت آزادراه‌های کشور در سال ۹۴ اظهار داشت: امسال ۲۵۰ میلیارد تومان تملک دارایی برای ساخت آزادراه‌‌های کشور در نظر گرفته شده است. وی با اشاره به مشارکتی





 معاون وزیر راه و شهرسازی از اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان تملک دارایی به ساخت آزادراه‌های کشور خبر داد.

به گزارش اهروصال، حسن احمدی در گفت‌وگو با تابناک، درباره ساخت آزادراه‌های کشور در سال ۹۴ اظهار داشت: امسال ۲۵۰ میلیارد تومان تملک دارایی برای ساخت آزادراه‌‌های کشور در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به مشارکتی بودن پروژه آزاد راه شیراز – اصفهان و سهم ۵۰ درصدی دولت در اجرای آن بیان کرد: نسبت سهم دولت در اجرای آزادراه‌ها و اقتصادی کردن این‌گونه پروژه‌ها متفاوت است.

احمدی با اشاره به اینکه سقف سهم دولت در اجرای آزادراه‌ها تا ۵۰ درصد است عنوان کرد: به طور مثال سهم مشارکت دولت در ساخت برخی آزادراه‌های کشور ۱۰ درصد، برخی۲۰ درصد و حداکثر تا ۵۰ درصد است.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره منابعی که بودجه ساخت آزادراه‌ها را تامین می‌کنند گفت: این منابع از محل اوراق مشارکت، سهامی متهاتر شده، اسناد خرانه، تملک دارایی و غیره تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه برای ساخت آزادراه شیراز – اصفهان اوراق مشارکت، اسناد خرانه و ردیف تملک دارایی در نظر گرفته‌ شده است افزود: از محل تملک دارایی امسال ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای این آزادراه تعیین شده است.

احمدی با اشاره به آغاز فروش اوراق مشارکت برای ساخت آزادراه شیراز – اصفهان بیان کرد: تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای این آزادراه جذب شده و در صورتی که مشکل اسناد خزانه حل شود از این طریق نیز به این آزادراه بودجه تزریق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه اتمام ساخت آزادراه شیراز – اصفهان در سه سناریو ۲ ساله، ۳ ساله و ۵ ساله تنظیم شده و این بستگی به تامین منابع دارد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.