کد خبر : 25082
تاریخ انتشار : جمعه 29 می 2015 - 20:27
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بکن‌بائر: مشکل از شخص بلاتر نیست بسته هستند

بکن‌بائر: مشکل از شخص بلاتر نیست

بکن‌بائر: مشکل از شخص بلاتر نیست

قیصر فوتبال آلمان فساد اخیر پیش آمده در فدراسیون جهانی فوتبال فیفا را مشکلی سیستماتیک و غیرفردی می‌داند. به گزارش اهروصال به نقل از سایت ورزش سه، چند روزی است که اخبار مبنی بر دریافت رشوه از سوی فیفا برای اعطای میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ ابعاد جدیدی یافته است و چند تن از





قیصر فوتبال آلمان فساد اخیر پیش آمده در فدراسیون جهانی فوتبال فیفا را مشکلی سیستماتیک و غیرفردی می‌داند.

به گزارش اهروصال به نقل از سایت ورزش سه، چند روزی است که اخبار مبنی بر دریافت رشوه از سوی فیفا برای اعطای میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ ابعاد جدیدی یافته است و چند تن از مسئولان رده‌بالای این فدراسیون هم بازداشت شده‌اند.

فرانس بکن‌بائر در مورد این رسوایی تقصیری را متوجه سپ بلاتر نمی‌داند. وی به “اسکای اسپورت” گفت:” این مشکل فردی نیست، بلکه به سیستم مربوط است. تغییر دادن این سیستم هم بسیار دشوار است. ۲۰۹ کشور، ۲۰۹ فدراسیون ملی، اینها فیفا را تشکیل می‌دهند و نه مقر این فدراسیون در زوریخ.

اتفاقا انتخاب نمایندگان فدراسیون‌های ملی و قاره‌ای در روندی بسیار دموکراتیک صورت می‌گیرد. حالا چطور می‌خواهی این ۲۰۹ کشور را کنترل کنی؟ این یک کار تقریبا غیرممکن است.

اشتباهات فردی افراد هم اجتناب ناپذیر است برای همین گاهی در کل مجموعه تناقضاتی رخ می‌دهد. باید یک سیستم دیگر می‌داشتیم؛ اما چه سیستمی؟ من که فعلا ذهنم به جایی قد نمی‌دهد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.