کد خبر : 24564
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 می 2015 - 10:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شعار جدید روحانی:”با شعار مشکلات جامعه حل نمی‌شود”! بسته هستند

شعار جدید روحانی:”با شعار مشکلات جامعه حل نمی‌شود”!

شعار جدید روحانی:”با شعار مشکلات جامعه حل نمی‌شود”!

حسن روحانی امروز در جمع مردم غرب استان تهران در حالی از شعار دادن اینکه این کار مشکلی را حل نخواهد کرد گفت که هنوز تکلیف شعارهای خود او در انتخابات مشخص نشده است. به گزارش صراط، روحانی در اجتماع مردم در شهرستان ملارد با بیان اینکه  مردم ما به خوبی می دانند که با

حسن روحانی امروز در جمع مردم غرب استان تهران در حالی از شعار دادن اینکه این کار مشکلی را حل نخواهد کرد گفت که هنوز تکلیف شعارهای خود او در انتخابات مشخص نشده است.

به گزارش صراط، روحانی در اجتماع مردم در شهرستان ملارد با بیان اینکه  مردم ما به خوبی می دانند که با شعار و ادای جملات تند مشکلات جامعه حل و فصل نخواهد شد، گفت: مردم ما با صدای بلند و رفتار مستحکم به همه جهانیان اعلام می کنند که دوران خشونت و افراطی گری به سر آمده و همه باید با منطق و استدلال و تدبیر راه آینده خود را که مسیر توسعه است، طی کنیم.

اگرچه روحانی روی سخن خود را منتقدان دولت و به ویژه منتقدان شیوه مذاکرات هسته ای در نظر گرفته اما سوالی که مطرح می شود این است که مگر تکلیف شعارهای انتخاباتی خود روحانی مشخص شده است؟

اولین و مهمترین شعار روحانی در انتخابات، شعار معروف به وعده صدروزه بود. با این وجود امروز که نزدیک به دو سال از عمر دولت گذشته هنوز خبری از تحقق این وعده نیست. به راستی دست کم در مورد این یک حرف روحانی، آیا حتی طرفداران "شیخ" هم چسباندن "شعار" به منتقدان در حالی که همه حتی خود آنان منتظر تحقق شعارهای روحانی هستند، باور می‌کنند؟

و در نهایت اینکه آیا همین جمله "با شعار مشکلات حل نمی شود" بهدلیل فرط تکرار، به یک شعار تبدیل نشده است؟

جالب اینجاست که چند روز قبل، اکبر هاشمی رفسنجانی هم در اظهاراتی، منتقدان را "شعارگو" و بیسواد خوانده بود!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.