کد خبر : 2452
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 ژانویه 2015 - 4:42
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فال روز پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ بسته هستند

فال روز پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳

فال روز پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳

فروردین: انتظار صلح و آرامش نداشته باشید. امروز شجاعت و تدبیر شما مورد امتحان قرار می گیرد. ممکن است وادار به دوئل با یک حریف ماهر شوید. قلمرو، کسب و کار و منبع مشتری چیزهایی هستند که امروز باید برای آنها بجنگید. همچنین ممکن است زیر بنای درگیری شما یک نظر ایدئولوژیک باشد. اردیبهشت: امروز

فروردین:

انتظار صلح و آرامش نداشته باشید. امروز شجاعت و تدبیر شما مورد امتحان قرار می گیرد. ممکن است وادار به دوئل با یک حریف ماهر شوید. قلمرو، کسب و کار و منبع مشتری چیزهایی هستند که امروز باید برای آنها بجنگید. همچنین ممکن است زیر بنای درگیری شما یک نظر ایدئولوژیک باشد.

اردیبهشت:

امروز روز کار سخت و زیاد است. اگر با خطرات به صورت صحیح برخورد کنید، اگر مراقبت ضروری را در نظر بگیرید و اگر از سرویس سریع استفاده نمایید، سختی روز را کمتر حس خواهید کرد. اگر به یک زندگی آرام و منظم عادت دارید، باید گفت زمان زندگی پر تلاطم فرا رسیده است.

خرداد:

علیرغم وجود برخی پیچیدگی ها و ماجراجویی ها کاملا موفق خواهید بود. امروز روز فوق العاده ای برای تلاش در راستای فعالیت ها و خلاقیت های فنی و پویا است. قادر خواهید بود کسب و کار خود را گسترش دهید، دوستان جدید پیدا کنید و یا یک اختراع را با موفقیت مورد آزمایش قرار دهید.

تیر:

امروز دسترسی به اطلاعات جدید و ایجاد ارتباط با اطرافیان بسیار اهمیت پیدا می کند. اگر اجتماعی نیستید و یا اطلاعات تان کم است دچار مشکلاتی از قبیل شکست، درگیری و صدمات جبران ناپذیر خواهید شد .

مرداد:

امروز زمان مناسبی برای مباحثه است. ممکن است برای حمایت از شخصی وارد یک مناظره شوید. شاید این جانبداری، بودن در کنار یک دوست، بازی با تیم مورد علاقه خود و یا تشویق آن تیم باشد. در طول روز ممکن است مجبور شوید به یک سفر فوری رفته یا اطلاعات ضروری آنلاین به دست آورید.

شهریور:

امروز باید میانه رو باشید و مسئولیت های اضافی به دوش خود نگیرید. اگر اصرار دارید به یک موقعیت خوب( هزینه خدمات یا اطلاعات جدید و ارزشمند) دست پیدا کنید، امروز زمان مناسبی خواهد بود.

مهر:

با شروع روز اشتهای شما به طرز وحشتناکی باز می شود. کسانی که درگیر کار ذهنی، برنامه ریزی، مشاوره، میانجی گری و هنرهای انتزاعی هستند، فرصت های خوبی برای موفقیت پیش روی شان قرار می گیرد.

آبان:

برای داشتن عضویت فعال در گروه نیازمند استقامت، قابلیت برقراری ارتباط، واکنش سریع و توانایی بالا هستید. افراد دست و پا چلفتی دچار خطرات می شوند. تنها اگر درباره اصول صحیح پروژه خود اطمینان دارید به کار و تلاش سخت دست بزنید و درباره شریک خود نیز شک نداشته باشید.

آذر:

امروز صداقت و دوستی اطرافیان به شما اثبات خواهد شد. روز خوبی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و صحبت با افراد مختلف است. با صحبت کردن بسیاری از مشکلات مشترک حل خواهند شد. در شرایط سخت به مقامات قانونی مراجعه نمایید.

دی:

ممکن است قربانی خشم، حسادت و دشمنی افراد مغرضی شوید که در اطراف شما حضور دارند و از شر آنها ایمن نیستید. همچنین امکان دارد تحت تاثیر برخی موقعیت های پیش بینی نشده (رقابت، تغییرات و غیره) قرار بگیرید.

بهمن:

امروز دچار دردسر خواهید شد، اما این شانس را دارید که از این موقعیت دردسر ساز جان سالم به در برده حتی از ان سود هم نصیب تان گردد. یک تغییر غیر قابل پیش بینی به نفع شما خواهد بود، مثلا ممکن است تجربه ای خوب نصیب تان شود و یا یک تماس موفقیت آمیز داشته باشید.

اسفند:

بسیاری از شما مورد تجلیل قرار خواهید گرفت. بهتر است برای مشاهده وقایع از تلویزیون استفاده نمایید و شخصا درگیر آنها نشوید. غرور و تکبر بیش از حد، مانع خوشبختی شما می شود.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی زیگیل

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.