کد خبر : 24451
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 می 2015 - 14:53
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای متروی تبریز تا پایان امسال به میدان ساعت می‌رسد بسته هستند

متروی تبریز تا پایان امسال به میدان ساعت می‌رسد

متروی تبریز تا پایان امسال به میدان ساعت می‌رسد

 شهردار تبریز گفت: با توجه ویژه دولت و اختصاص منابع مالی متروی تبریز تا پایان سال جاری به میدان ساعت می رسد. به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، صادق نجفی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه استقبال مردم تبریز از رئیس جمهور قابل پیش‌بینی بود، اظهار داشت:





 شهردار تبریز گفت: با توجه ویژه دولت و اختصاص منابع مالی متروی تبریز تا پایان سال جاری به میدان ساعت می رسد.

به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، صادق نجفی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه استقبال مردم تبریز از رئیس جمهور قابل پیش‌بینی بود، اظهار داشت: مردم تبریز در استقبال از کاروان تدبیر و امید رکورد زدند و از مردم موقع شناس تبریز نیز این استقبال قابل پیش بینی بود.

وی افزود: استقبال از هیئت دولت در واقع استقبال از نظام است و کار ماندگاری انجام شد و تنها استانی که تعهد یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی صورت گرفت آذربایجان شرقی بود و در سایر استان‌ها کمتر از هزار میلیارد تومان بوده است.

شهردار تبریز گفت: رئیس جمهور در بدو ورود به ورزشگاه تختی تبریز سخنان منحصر به فردی در مورد تیم فوتبال تراکتور سازی گفتند که شاید این مواضع در صورت قهرمانی تراکتور سازی صورت نمی‌گرفت و خود وزیر ورزش از این مواضع نگاه متفاوت‌تری نسبت به تراکتور سازی پیدا کرد.

وی تاکید کرد: دستورات ویژه‌ای برای شهر تبریز داده شد که بنده آماده همراهی کامل در این زمینه هستم.

نجفی گفت: برای خط دوم مترو بیش از ۵۰۰ میلیون دلار فاینانس داده شد و   اجازه فروش اوراق مشارکت داده شد و ۲۵۰ میلیارد نیز برای خط اول مترو داده شد که تا پایان امسال تا میدان ساعت می‌رسد..

وی افزود: ۲ هزار تاکسی و ۴۰۰ اتوبوس نیز مقرر شد برای شهر تبریز تامین شود و موارد متعددی در بخش آب و فاضلاب تصویب شد.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: در حوزه شهرداری تبریز آماده هستیم تا تمام تعهدات را به جای آوریم و در خدمت مدیران استانی نیز هستیم تا تمام تعهدات محقق شود.

انتهای پیام/ ب

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.